برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرهاد جواهر کلام
در گفت‌و‌گو با موسیقی ما عنوان شد:
به آلبوم هفتم خود خوشبین‌ام
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: آلبوم جدید فرهاد جواهر کلام در دست انتشار بوده و در فصل پاییز به دست علاقه مندان خواهد رسید.

جواهر کلام با اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: با انتخاب ترانه‌هایی از مهشید کلاهدوز و نوید قیاسی به ساخت این مجموعه اقدام کرده‌ایم. ملودی‌های تمامی قطعات نیز از ساخته‌های خود من است که هم اکنون در مرحله تنظیم قرار دارند. همچنین از همکاری دوست عزیزم کسرا ایمان نیز استفاده کرده‌ام تا آلبومی با فرمی مشخص و منحصر به فرد را روانه بازار موسیقی کنم. در ادامه راه نیز ممکن است دوستان جدیدی به این تیم اضافه شوند. وای در حال حاضر فعلا با این دوستان همکاری دارم.

وی افزود: در حال حاضر تنها ملودی برخی از قطعات ساخته شده است و همچنان درگیر ساخت بقیه ملودی‌ها نیز هستیم اما هنوز عنوانی برای آلبوم در نظر نگرفته‌ایم.

جواهر کلام با بیان اینکه این آلبوم نیز آلبومی متفاوت خواهد بود، تاکید کرد: من در جایگاه یک خواننده از‌‌ همان شروع کار و آلبوم اول همواره سعی کرده‌ام متفاوت باشم و کار تکراری انجام ندهم. تنها چیزی که می‌توانم به آن اشاره کنم این است که این آلبوم مردمی‌تر و جوان پسند‌تر بوده و به سلیقه مردم کوچه و بازار نزدیک‌تر است. ضمن اینکه سعی کرده‌ام یک استایل را تکرار نکنم.

وی در پاسخ به اینکه آیا با در نظر گرفتن سلیقه مردم از سلیقه و علاقه خودش دور نمی‌شود، گفت: من هیچ وقت خودم را جدا از مردم نمی‌دانم و همیشه این حس را دارم که من نیز جزیی از آن‌ها هستم. اگر قرار بود آن‌ها را در نظر نگیریم نیازی با این همه زحمت نبود و آلبوم‌ها را برای خودمان می‌ساختیم و خودمان هم گوش می‌کردیم.

خواننده «فقط خودم، فقط خودت» همچنین یادآور شد: برای ساخت و تولید این آلبوم چندین فاکتور را لحاظ کرده‌ام که یکی از آن‌ها این است که قطعات موجود در آن با تمامی سلیقه‌ها از سنین مختلف ارتباط برقرار کند. حال و هوای این آلبوم پاییزی است و یکی از دلایلی که برای انتشار آن فصل پاییز را در نظر گرفته‌ام، همین حال و هواست.

وی در اقدامی که حاکی از ادای دین و احترام او به مخاطبان و هوادارانش است، نام این آلبوم را به آن‌ها واگذار کرده است و از آن‌ها خواسته است تا نامهای پیشنهادی خود را اعلام کنند. وی در این باره گفت: از آنجایی که این دوستان همواره در همه شرایط همراه من بوده‌اند، می‌خواهم آن‌ها را نیز در این آلبوم مشارکت دهم. به همین دلیل نامهای انتخابی آن‌ها برایم ارزشمند است و حتما بهترین آن‌ها را اعمال خواهم کرد.

وی درخصوص کنسرتهای آینده خود گفت: تصمیم دارم به زودی کنسرتی را در تهران برگزار کنم و از هم اکنون مشغول انجام تمهیدات آن هستیم. ضمن اینکه پیشنهاداتی برای اجرا در کرج داشته‌ام که هنوز برای آن تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

وی به هوادارن خود قول داد که در کنسرتهای آینده خود دمویی از آلبوم جدید خود را به آن‌ها تقدیم کند و ابراز امیدواری کرد که آلبوم هفتم او مورد توجه قرار خواهد گرفت ونسبت به آن خوشبین است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 08:50

دیدگاه‌ها

شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 11:22

بی صبرانه منتظر پخش این آلبوم هستم

ایشالله مثل بقیه کارهات زیبا و دوست داشتنی هستند

چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 21:10

امیدوارم مثل البوم احساسی که دارم باشه بهترین خواننده ایران فرهاد جواهر کلام دوست دارم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود به آلبوم هفتم خود خوشبین‌ام | موسیقی ما