برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرهاد جواهر‌کلام : ترجیح دادم انتشار آلبوم را به سال ۱۳۹۰ موکول کنم
انتشار «تو مال من، من مال تو» با تاخیر مواجه شد؛
فرهاد جواهر‌کلام : ترجیح دادم انتشار آلبوم را به سال ۱۳۹۰ موکول کنم
لی‌لا رضایی: انگار قرار است همه آلبوم‌هایی که می‌خواستند در سال ۸۹ وارد بازار موسیقی شوند، برای سال ۹۰ منتشر شوند. چرا که بسیاری از اهالی موسیقی ترجیح داده‌اند که عطای انتشار آلبوم درپایان سال را به لقایش بخشیده و انتشار ان را سال بعد موکول کنند.

فرهاد جواهر کلام که قرار بود آلبوم «تو مال من، من مال تو» را در سال ۸۹ راهی بازار موسیقی کند، موفق به انجام این کار نشد و انتشار آن را به سال ۱۳۹۰ سپرد. جواهر کلامبا بیان این خبر افزود: این آلبوم دتهاست که مراحل ساخت خود را طی کرده و اماده انتشار است. اما چون انتشار آن به پایان سال کشیده شد و من چنین زمانی را مناسب این کار ندیدم، ترجیح دادم انتشار آن را به سال ۱۳۹۰ موکول کنم.

فرهاد جواهر کلام در ادامه خاطر نشان کرد: تغییراتی را در این آلبوم لحاظ کرده‌ام که امیدوارم به واسطه آن‌ها به جذب مخاطبان بیشتری منجر شده باشم.

در این آلبوم طی این مدت چندین قطعه بوده که به مرور جای خود را به قطعات دیگر داده‌اند. این تغییرات به دلیل وسواس بیش از حد من نیست بلکه هرچه زمن بگذرد احساس می‌کنم که این قطعات قدیمی‌تر و کهنه‌تر می‌شوند. به همین دلیل سعی می‌کنم همه آن‌ها به روز باشند تا احترامی برای شعور مخاطبم باشد.

وی با اشاره به فضای جدید آلبوم فوق گفت: فضای آلبوم، به روز‌تر و جدید است و سعی کرده‌ام اتفاقات روز موسیقی را درآن، در نظر گرفته باشم. چرا که در این آلبوم بیش از هر کسی و هرچیزی، جوان‌ها مد نظرم بوده‌اند و می‌خواستم با آن‌ها ارتباط بهتری برقرار کنم.

گفتنی است که نیما وارسته به عنوان یکی از نیروهای جدید، با جواهر کلام در این آلبوم همکاری کرده است تا فضای به روزتری را منجر شود.

به گفته جواهر کلام، فرشاد فارسی نیز بخشی از کارهای آلبوم را در خصوص تنظیم به عهده دارد.

جواهر کلام درباره همکارهای دیگر خود در این پروژه گفت: مهشید کلاهدوز، علی صالحی، نسترن سعیدی و خود من ترانه‌های آلبوم جدید را سروده‌ایم و ملودی‌ها را جز من، اشکان خشایی، نیز ساخته است.

گفتنی است که فرهاد جواهر کلام خود به آهنگسازی در این آلبوم اقدام کرده است و به عنوان یکی از عوامل اصلی حضور دارد.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرهاد جواهر‌کلام : ترجیح دادم انتشار آلبوم را به سال ۱۳۹۰ موکول کنم | موسیقی ما