برنامه یاد بعضی نفرات
 
«از تبلیغات واهی متنفرم!»
کنسرت بزرگ خلیج فارس ۱۵ تیر با اجرای «فرهاد جواهر کلام» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی
«از تبلیغات واهی متنفرم!»
موسیقی ما - بهمن بابازاده: سالهای زیادی ست که نام فرهاد جواهر کلام در بازار موسیقی کشور شنیده می‌شود واو هر از چندگاهی با یک آلبوم و برنامه زنده نام‌اش سر زبان‌ها می‌افتد. او که سال گذشته آلبوم جدیدش «احساسی که دارم» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد، برای اولین بار قرار است در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، اولین کنسرت M. D. S ایران را بروی سن ببرد. چند روز مانده به این اجرا سراغ این خواننده رفتیم و با او در باره برنامه‌اش گپ زدیم.

  •  اول از همه می‌خواهم بدانم چرا تاریخ این برنامه انقدر تغییر کرد؟ فکر می‌کنم تاریخ اجرایی برنامه ۵ بار عوض شد درست است؟
یک سری ماجراهایی پیش آمد که ما مجبور شدیم برنامه ریزی‌هایمان را تغییر دهیم. مشکلات رزرو سالن، برنامه ریزی‌های «شو»‌های روی استیج و موارد دیگر. ولی به هر حال قسمت بود که ما روز نیمه شعبان بروی صحنه برویم.

  • کمی در مورد جزئیات برنامه‌تان هم به ما می‌گوئید؟
از لحاظ رنگ آمیزی صحنه و غافلگیری‌ها کمی کتفاوت خواهیم بود و قطعات را با برنامه ریزی‌ها خاص تصویری و نمایشی اجرا خواهیم کرد.

  • این اولین کنسرت شما با این حجم جمعیت خواهد بود و قطعا برای شما خیلی مهم است.
من اجراهایی را در اریکه داشتم و در شهرستان‌های مختلف هم اجراهایی را تجربه کرده‌ام ولی به قول شما این اولین برنامه من با این حجم گسترده مخاطب است و قطعا برایم خیلی اهمیت دارد.

  • واژه M. D. S برای برنامه شما انتخاب شده و قرار است این «شو» برای اولین بار در ایران اجرا شود. البته از این قبیل شعار‌ها در بسیاری از برنامه‌های داخلی داده می‌شود ولی د روز اجرای برنامه شاهد‌ایم که هیچ اتفاقی نمی‌افتد و در واقع این تعابیر نوعی بازی تبلیغاتی است.
اولا که قطعا در مورد من نیست. من از تبلیغات واهی بیزارم و هیچوقت دوست ندارم با این ترفند‌ها سالن اجرا را پر کنم و مردم را گول بزنم. ما برای این اجرا هم هزینه‌های زیادی انجام داده‌ایم و بار مالی سنگینی را تحمل کرده‌ایم. ولی تنها هدفمان این بوده که بتوانیم برنامه را آن طوری که عنوان شده در تبلیغات اجرایی کنیم.

  • حالا که بحث به اینجا رسید دوست دارم رقم اجرایی شدن این اتفاق بگوئید.
ببین هنوز کار نهایی و تمام و کمال نشده و هنوز در حال انجام کار‌ایم. ولی واقعا هزینه‌ها به قدری بالاست که قطعا درصد زیادی از دستمزد من را شامل خواهد شد.

  • عباس لطیفی به عنوان رهبر ارکس‌تر شما انتخاب شده. چه عواملی باعث این انتخاب شد؟
عباس دوست چندین و چند ساله من بوده و هست. ما سالهای زیادی را با هم کار موسیقی کرده‌ایم. رففاقت قدیمیمان باعث شد این همکاری شکل بگیرد. من از قبل می‌دانستم که عباس موزیسین بسیار خوش ذوق و هنرمندی است ولی در حین همکاری با ایشان فهمیدم که برای یک اجرای زنده واقعا بهترین گزینه می‌توانند باشند. ایشان با نبوغ عالی و طرز فکر حرفه‌ایشان باعث شدند که من دغدغه ارکس‌تر و گروه را برای این اجرا به هیچ وجه نداشته باشم. چیز دیگری هم که هست عباس به شدت آدم منظم و سر وقتی است و همین باعث می‌شود مدیریت خوبی روی تمرین‌ها و اجرای کار‌ها داشته باشیم.

  • نام این برنامه: کنسرت خلیج فارس» اعلام شده. این به‌‌ همان دغدغه‌های ملی میهنی شما بر می‌گردد؟
ما ایرانی‌ها بالاخره در مورد ارزش‌های کشورمان بسیار غیرتی و حساس‌ایم و در برابر هجمه اعراب واقعا واکنش نشان می‌دهیم. پس از ماجراهایی که در مورد خلیج فارس اتفاق افتاد این کنسرت را به نوعی ادای دین خودم به کشورم می‌دانم. همین باعث شد که این برنامه با نام بزرگ خلیج فارس اجرایی شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1391 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «از تبلیغات واهی متنفرم!» | موسیقی ما