برنامه یاد بعضی نفرات
 
جواهر کلام «خلیج فارس» را روی صحنه برد
گزارش از کنسرت متفاوت فرهاد جواهر کلام؛
جواهر کلام «خلیج فارس» را روی صحنه برد
موسیقی ما - کنسرت تابستانی فرهاد جواهر کلام با عنوان «خلیج فارس» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، برگزار شد. این کنسرت یک اجرای ویژه  و کنسرت‌ ام دی اس بود به نحوی که در دو بخش برگزار شد و طراحی صحنه در هر بخش، تغییر می‌کرد. در بخش نخست، صحنه با میز و صندلی‌های قدیمی و شمع‌های روشن تزئین شده بود و پیش از‌ آغاز اجرا، تیزری از فرهاد جواهر کلام و اعضای ارکسترش پخش شد.

سعید خرسندی، گوینده و مجری رادیو جوان، مجری این کسرت بود که اجرای متفاوتی از خود به جا گذاشت که مهم‌ترین آن اجرای آنونس صوتی فرهاد با اجرای زنده سعید خرسندی بود که با استقبال حضار روبرو شد.

نخستین قطعه دست خودم نیست بود که جواهر کلام پس از اجرای آن، علی صالحی را به عنوان ترانه سرا این اثر، فرشاد فارسی را به عنوان تنظیم کننده و خودش را نیز به عنوان آهنگساز اثر معرفی کرد.

قطعه بیا بیا و باشیم با ترانه‌ای از امیر بامشاد به عنوان دومین اثر و هنوز می‌میرم واسه تو نیز به عنوان سومین قطعه برای مخاطبان اجرا شد.

جواهر کلام قطعه یه کاری کن را به عنوان چهارمین قطعه اجرا کرد و پیش از اجرای قطعه پنجم گفت: این قطعه را معرفی نمی‌کنم ابتدا آن را اجرا می‌کنم تا ببینم دوستش دارید یا خیر و این اثر قطعه‌ای نبود جز فقط خودم فقط خودت که با اجرای این اثر طرفداران فرهاد جواهر کلام شور و اشتیاق بی‌نظیری را در فضای سالن حاکم کردند.

پس از این قطعه جواهر کلام برای هوادارانش توضیح داد که این آلبوم را با همین عنوان در سال ۱۳۸۳ روانه بازار موسیقی کرد و گفت: فکر می‌کنم این آهنگ برای خیلی‌ها خاطره انگیز است و امیدوارم همه شما از آن خاطره‌های خوب داشته باشید.

همچنین سعید صارمی نوازنده ماهر پرکاشن در اجرای قطعه فقط خودم فقط خودت درخشش خاصی داشت.

این خواننده خوش صدای کشورمان قطعه بمون پیشم را به عنوان ششمین اثر و هم نفس را به عنوان هفتمین قطعه برای مخاطبانش اجرا کرد.

فرهاد جواهر کلام قطعه همه دنیامی را همراه با اشکان خشایی اجرا کرد و گفت: این اثر را در آلبوم احساسی که دارم نیز همراه با اشکان خوانده‌ام.

در مدت زمانی که به تنفس اختصاص یافت طراحی صحنه تغییر کرد و این بار پرچم پرافتخار ایران زمین و لنگرهای معلق کشتی، صحنه اجرای فرهاد جواهر کلام را تزئین کردند و در بخش دوم کنسرت فرهاد جواهر کلام با لباس ملوانان نیروی دریایی در قالب صحنه اجرا ظاهر شد و همزمان با پخش تصاویری از خلیج تا ابد فارس، قطعه ماندگار خلیج فارس را اجرا کرد که در این هنگام مخاطبان بیش از پیش به وجد ‌آمده بودند و همگی به افتخار ایران و خلیج تا ابد فارس، جواهر کلام را به صورت ایستاده، در اجرای این قطعه دلنشین همراهی کردند.

پس از اجرای این قطعه که با هیجان تماشاگران در سالن روبرو شد، فرهاد جواهر کلام گفت: شروع ساخت این آهنگ از زمانی بود که چند کشور کوچک بر روی خلیج همیشه فارس نام جعلی عربی گذاشتند، این لباس بر تن من خیلی سنگینی می‌کند، اگر روزی کوچک‌ترین مشکلی برای وطن پیش بیاید تک تک ما این لباس را بر تن می‌کنیم و از خاکمان دفاع می‌کنیم..

جواهر کلام گفت: این اثر متعلق به من نیست بلکه متعلق به همه ایرانیان است.

پس از این صحبت کوتاه جواهر کلام صحنه را ترک کرد و در این مدت اعضای ارکستر به تکنوازی سازهای تخصصی خود پرداختند.

سایر قطعه‌هایی که در بخش دوم اجرا شد عبارت‌اند: خیلی دوست دارم من، ‌ چه خوش می‌گذره با تو، من با تو میمونم، همراه با اشکان خشایی، بازی در نیار، خداحافظ، و اجرای مجدد قطعه به یاد ماندی خلیج فارس، ‌فرهاد جواهر کلام، ‌ نسرین مقانلو، مجید مشیری، هومن جوادی، محمدرضا مهدوی بازیکن تیم ملی فوتبال، حدیث فولادوند، یاسر داوودیان، امیر میلاد نیکزاد، داریوش بابائیان، آرام جعفری، کامران تفنی، پریناز ایزدیار، نگین صدق گویا، امیر نوری، مجید صالحی شاعر، محسن داماد و هومن صدرو فرزاد مجیدی را به عنوان میهمانان ویژه خود معرفی کرد و مخاطبان نیز هر یک از این هنرمندان و ورزشکاران را مورد تشویق قرار دادند.

اعضای ارکستر فرهاد جواهر کلام را عباس لطیفی به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، سعید صارمی پرکاشن، پیمان لطیفی درامز، اشکان خشایی گیتار و همخوان، آئین احمدی فر گیتار و مجید برومند به عنوان نوازنده گیتار باس، تشکیل می‌دهند.

نخستین کسنرت بزرگ خلیج فارس به خوانندگی فرهاد جواهر کلام در قالب یک کنسرت‌ام دی اس، ۲۷ تیر به تهیه کنندگی گروه بین المللی نیم رخ به مدیریت میثم دهقان، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد

میثم دهقان مدیر عامل گروه بین المللی نیم رخ بیان کرد بعد اجرای پر استقبال تهران، کنسرت خلیج فارس را در شهر‌های دیگر ایران انجام خواهیم داد و ۴ آبان مجدد ا کنسرت خلیج فارس را به خوانندگی فرهاد جواهر کلام و پر اتفاق‌تر از این اجرا در تهران اجرا خواهیم کرد. و منتظر کنسرتهای بعدی نیم رخ با خوانندگان محبوب مردم باشید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

عالی بود،لذت بردیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

استقبال خوب نبود چرا نوشتید استقبال فوق العاده!؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

دوست عزیز با آی پی2.144.222.104 سالن پر بود گویا شما ... هستید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

بی گمان فرهاد جواهر کلام و بنیامین بهادری استاد کنسرتها هستن.
هر ۲شون آهنگهای احساسی و غمگین خوب می خونن و آهنگهای شاد و ترنس بترکونی دارن.

تو زندگی تنها ی عشق دارم و اون اولی و آخری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

شب فراموش نشدنی بود صدای این خواننده نظیر نداره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

منتظر کنسرت بعدی هستیم آقای جواهر کلام
دوستت داریم و صمیمانه به شما تبریک میگیم
زنده باد ایران پاینده باد نام خلیج فارس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

اجرای بسیار گرم و عالی بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

fogholade bood lezzat bordim

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

فرهاد جواهرکلام فوق العاده بودی خلیج فارس فارس فارس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

خداییش کنسرت زیاد رفتم،یکی از بهترین کنسرتا بود. اجرا و صداش بی نظیر بود، مخصوصا کاری که برای خلیج فارس کرد. دم غیرتش گرم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:42

با سلام اجرای فرهاد جواهر کلام عالی بود و مجری این مراسم هم بسیار خوش صدا و نحوه اجراش جدید بود.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جواهر کلام «خلیج فارس» را روی صحنه برد | موسیقی ما