برنامه یاد بعضی نفرات
 
1 و 2 مردادماه صورت می‌گیرد؛
اجرای گروه «برافشان» در فرهنگسرای نیاوران
موسیقی ما - گروه موسیقی «برافشان» به خوانندگی «غلامرضا رضایی» و سرپرستی «هامان خلیلی» یکم و دوم مرداد ماه ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به  صحنه می‌رود.

هامان خلیلی، سرپرست گروه موسیقی برافشان  با اعلام این خبر گفت: «این کنسرت  اردیبهشت امسال  به مدت دو شب در ساری اجرا شد و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد؛ بنابراین تصمیم گرفتم آن را در تهران نیز اجرا کنیم. آثاری که قرار است در کنسرت پیش رو اجرا کنیم، در آواز اصفهان و  دستگاه چهارگاه است؛ در بخش آوازاصفهان می‌خواهیم قطعات قدما را اجرا کنیم و همچنین در دستگاه چهارگاه قطعاتی به آهنگسازی خودم اجرا می‌شود.»

به گفته‌ی این آهنگساز، در بخش اصفهان قطعاتی چون پیش درآمد اصفهان از علی اکبرشهنازی، سه تصنیف قدیمی و یک رنگ از علی اصغر بهاری اجرا می‌شود، همچنین در بخش چهارگاه قطعاتی چون پیش درامد،چهارمضراب،تصنیف مخالف،تصنیف شوریده اجرا می‌شود.
علاوه بر «هامان خلیلی» به عنوان به عنوان آهنگساز، نوازنده تار وسرپرست، «غلامرضا رضایی» به عنوان خواننده، وحیدربیع پور(دف ودایره)، پویالقایی(رباب)، نیره فخری(عود)، مهدی ولی زاده(نی)، فریماموفقی(کمانچه)، مهدی دریاباری(تار)، سهیل اله دادیان(تمبک)، مرجان راغب(سنتور)، چکادفشارکی(کمانچه)، فرزادموسوی(بم تار)، در این کنسرت حضور دارند. فروش بلیت این کنسرت در سایت تیوال آغاز شده و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 13:05

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای گروه «برافشان» در فرهنگسرای نیاوران | موسیقی ما