برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم صوتي و تصويري کنسرت دستان با خوانندگي سالار عقيلي منتشر مي‌شود
16 و 18 شهریور گروه روی صحنه می روند
آلبوم صوتي و تصويري کنسرت دستان با خوانندگي سالار عقيلي منتشر مي‌شود
موسیقی ما - ندا اننظامی:  ‌آلبوم تصويري و صوتي کنسرت گروه دستان و سالار عقيلي با عنوان «ميخانه خاموش»‌ که 16 و 18 شهریور ماه در سالن همايش در برج میلاد برگزار می‌شود؛ تا پايان امسال منتشر خواهد شد.

حسين توتونچيان، مديرعامل موسسه فرهنگي ققنوس با اعلام اين خبر گفت:«سي دي صوتي اين اثر هم اكنون در استوديو در حال ضبط است، اميدواريم تا آذر ماه مراحل اخذ مجوز و توليد آن به اتمام برسد. اما دي وي دي آن در حال ضبط از مراحل پشت صحنه و تمرين ها است كه پس از تصويربرداري از كنسرت و مراحل ميكس و ويرايش به ياري خدا در اسفند ماه منتشر خواهد شد.»

برگزار كننده كنسرت گروه دستان هدف انتشار اين آلبوم را حفظ و ثبت آثار موسيقايي فاخر و ارائه آن به نسل هاي بعدي دانست و افزود:« توليد و خصوصا نمايش آن منجر به ترويج و تشويق ويا حداقل ارائه كاملي از موسيقي اصيل يا كلاسيك ايراني را براي همه خصوصا جوانان امكان پذير مي كند.»

كنسرت «ميخانه خاموش» در دو بخش اجرا مي‌شود. در بخش اول قطعات بدون کلام «باد»، «خفته در آتش» و «باران خاکستر» در دستگاه نوا براساس ساخته‌های حسین بهروزی نیا، تصنیف «شمع جان» براساس شعري از عطار و «ساغر» از غزلیات حافظ در مایه اصفهان از ساخته‌هاي سعيد فرجپوري اجرا مي‌شود و در بخش دوم براساس ساخته سعيد فرجپوري اجرا مي‌شود.«تصنیف‌های «میخانه خاموش» با شعر مهدی اخوان ثالث، «غم دوست» سروده سیاوش کسرایی، «احوال دل» و «راز من» از مولانا در کنار سه قطعه ساز و آوازی با اشعاری از هوشنگ ابتهاج و ابوالقاسم لاهوتی قطعات بخش دوم اين كنسرت هستند.

در این اجرا حمید متبسم ( تار)‌، پژمان حدادی( تنبک)،‌ حسین بهروزی‌نیا( بربت‌)،‌ سعید فرج پوری( کمانچه) و بهنام سامانی(دف و دایره) سالار عقيلي(خواننده ) حضور خواهند داشت.

گفتني است كه كنسرت گروه موسيقي دستان با خوانندگي سالار عقيلي در تاريخ 16 و 18 شهريورماه در ساعت 21:30 در سالن همايش برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان براي تهيه بليت مي‌توانند با مراجعه به سايت iranconcert.com بلیت الکترونیک همراه با انتخاب صندلي خود را تهیه كنند. همچنين افرادي كه دسترسي به اينترنت ندارند با مراجعه حضوري به شركت فرهنگي ققنوس واقع در تجريش، پاساژ حيدريان، طبقه اول بليت خود را تهيه يا با تلفن هاي 22728007و 22738007 تماس حاصل فرمايند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

کار تصویری دستان و همایون شجریان ماه هاست می خواد منتشر بشه ولی نشده...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:43

چرا عکس همایونه اون وسط ؟

مگه سالار خواننده نیست ؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم صوتي و تصويري کنسرت دستان با خوانندگي سالار عقيلي منتشر مي‌شود | موسیقی ما