برنامه یاد بعضی نفرات
 
28 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران
کنسرت «سبحان اکرامی» برگزار می‌شود
موسیقی ما - کنسرت گروه سبحان به سرپرستی و خوانندگی سبحان اکرامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، گوینده رادیو ورزش که بیش از ده سال است که هر روز در این شبکه رادیویی به اجرای برنامه می‌پردازد، در تاریخ 28آذرماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود تا با اجرای کامل آلبوم «نفس من» به آهنگسازی سهند مهدی‌زاده نخستین کنسرت خود را روی صحنه ببرد.

عماد اجلال به عنوان رهبر ارکستر، تنظیم کننده قطعات و نوازنده گیتار فلامنکو در این کنسرت حاضر است و یاسر ساکی‌مهر، حسن فراهانی، محسن مهاجر، مهرداد حامدی، مسعود همتی و شهرام افتخاری دیگر نوازنده های گروه برایاین کنسرت هستند. سبحان اکرامی در آستانه برگزاری کنسرت تهران، تک قطعه «نوستالژی» با آهنگسازی و تنظیم «سهند مهدیزاده» و ترانه عزیز عباسی را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است که در ادامه می توانید آنرا از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.

تیزر کنسرت این هنرمند نیز که با حضور جمعی از اهالی هنر تهیه و تولید شده است نیز پس از اخذ تمام مجوزهای لازم در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است که این تیزر ار نیز در ادامه می بینید.

بلیت فروشی کنسرت «سبحان اکرامی» از هفته های گذشته آغاز شده است و علاقمندان می توانند در نسبت به تهیه بلیت این کنسرت اقدام نمایند. سایت «موسیقی ما» گفتگویی با این گوینده قدیمی رادیو ورزش که اخیرا وارد حوزه موسیقی شده است، انجام داده که در روزهای آِنده می توانید آنرا در همین سایت بخوانید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 19:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «سبحان اکرامی» برگزار می‌شود | موسیقی ما