برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار سوئیت سمفونیک «گفت‌وشنید» با دو شیوۀ آوازی متفاوت
تور کنسرت غلامرضا رضایی در اروپا برگزار می‌شود
موسیقی ما - «غلامرضا رضایی» که ماه گذشته در فرهنگسرای نیاوران به صحنه رفت، هم اکنون خود را آماده می‌کند تا اواخر پاییز در پنج کشور اروپایی کنسرت دهد.
 
این خواننده‌ی موسیقی سنتی در این باره می‌گوید: «به دعوت یکی از دوستان فرهنگی‌ام برای یک تور موسیقی در چند شهر اروپا برنامه ریزی كرده‌ايم . اين تور از اواخر پاییز آغاز می‌شود و تا اويل زمستان ادامه خواهد داشت. اين تور براي كشورهاي فرانسه، آلمان، هلند، دانمارک و بلژیک  در حال برنامه ریزی است که به زودی اطلاعات دقیق آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.»
 
این خواننده  و مدرس آواز ايرانى که چندی پیش با گروه برافشان به صحنه رفته است، درباره دیگر برنامه های خود گفت: «سوئيت- سمفونيك  «گفت و شنید» به آهنگسازی پیمان سلطانی  آماده انتشار است و در شهریورماه رونمايي خواهد شد، همچنین پس از آن، آلبومِ «صبح وفا»  به آهنگسازی هامان خلیلی منتشر خواهد شد. «گفت و شنيد» بر روي  اشعار نظامى ساخته شده است و كار توسط نوازندگان اركستر سمفوني ارمنستان اجرا شده است .شعرها نیز توسط هنرمند ارجمند  «يارتا ياران»  دكلمه شده است . يكى از ويژگي‌هاي این اثر اين است كه  در بخش آوازي، خواننده  توانا  دكتر «سعيد اديب» هم با من همراهى مي‌کنند و اين  همراهى از نظر تكنيكى يك اتفاق خاص هست؛ چرا كه هردوي ما در عين داشتنِ  دو شيوه‌ی متفاوت آوازي ، توانستيم اين دو شيوه  رابه درستى  بياميزيم.»
 
 غلامرضا رضایی دانش آموخته مکتب آوازی محمدرضا شجریان است است  و در پرونده هنری خود آلبوم «آسمانه» به آهنگسازی مجید درخشانی و آلبوم «اوسنه» به آهنگسازی مزدا انصاری را دارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 13:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت غلامرضا رضایی در اروپا برگزار می‌شود | موسیقی ما