برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»؛
قطعه «تشویش»، اثر «آرین کشیشی» منتشر شد
موسیقی ما- جدیدترین اثر یک موزیسین و نوازنده باسابقه پیش از کنسرتش در تهران منتشر شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در حالی که کنسرت فیوژن «پروژه آرین کشیشی» با حضور نوازنده‌های سرشناس داخلی و ارمنستانی 26 و 27 آذر در پردیس چارسو روی صحنه خواهد رفت، این هنرمند قطعه جدیدش را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد.

این قطعه «تشویش» نام دارد که «آرین کشیشی» آهنگساز و نوازنده گیتار بیس آن است. هومن نامداری (ساکسفون)، حمزه یگانه (کیبورد)، سهراب رمضان‌زاده (درام)، valodya tsaturyan (ترومبون) و Rafael tatencyan (ترومپت و هورن) این اثر را نواخته‌اند.

شایان فتحی نیز وظیفه میکس و مسترینگ «تشویش» را بر عهده داشته است.

آرین کشیشی پیش از این درباره کنسرت فیوژن «پروژه آرین کشیشی» که در تاریخ 26 و 27 آذر در پردیس چارسو قرار است روی صحنه برود، به خبرنگار «موسیقی ما» گفته بود: « موسیقی که در این کنسرت قرار است اجرا شود هم فیوژن و هم جَز است. کارها اینسترومنتال است و بی‌کلام. چند قطعه از ساخته‌های حمزه یگانه قرار است اجرا شود و چند کار و اثر مهم و مشهور موزیسین‌های معروف دنیا در این کنسرت اجرا خواهد شد. سال گذشته 11 و 12 مهر در سالن فارابی کنسرت برگزار کردیم و واکنش‌های جالبی را هم در پی داشت. هم از طرف دوستداران این سبک و هم از سوی موزیسین‌ها. قصد داشتیم با فاصله زمانی کمتری نسبت به برگزاری کنسرت اقدام کنیم ولی به دلایلی نشد. تداخل کنسرت‌های برخی نوازنده‌های گروه در اجراهای دیگر و مجوز و برنامه ریزی‌های ما دلایلی بود که باعث شد این کنسرت با فاصله زمانی بیشتری نسبت به کنسرت قبلی روی صحنه برود.»

هم اکنون می‌توانید قطعه «تشویش» به آهنگسازی «آرین کشیشی» را به صورت اختصاصی از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

گفتنی‌ست اطلاعات بلیط فروشی و تکمیلی کنسرت 26 و 27 این گروه (که وظیفه تبلیغاتی‌اش را گروه هنری «17» بر عهده دارد)، به زودی در سایت «موسیقی ما» اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 - 20:59

دیدگاه‌ها

شنبه 14 آذر 1394 - 22:05

Kheilii khub bud?badaz modatha ye musice khub,jeddi, ba keifiate jazz fusion.?❤️

یکشنبه 15 آذر 1394 - 02:45

عجب کاوری،هنوز کارو گوش ندادم??

یکشنبه 15 آذر 1394 - 15:18

اسلپ هاي گيتار باس بسيار بدصداست، روي بعضي سيم ها گز داره و بعضي سيم ها خفه ست. ١. خط باس تقريبا يك لوپ تكرار شونده ست. ٢.سازهاي براس (بادي برنجي) دايما روي يك رنج صوتي مي نوازند در نتيجه كار خسته كننده شده و نمي شه تا آخر شنيد. ٣. موسيقي فضايي يكنواخت داره در طول اين پنج دقيقه ٤.درامز تقريبا لوپ مي نوازه و هيچ شكستي در ريتم نداده اين اين ها چهار دليلي هستند كه من نمي تونم قطعه رو تا آخر گوش بدم. ساز ارگان بسيار ناشيانه نواخته شده خصوصا سلوي آخر بيربط است.
سازهاي بادي كوكشون خوبه
تكنوازي هاي سازها در طول قطعه نشان از ناتواني فكري و تكنيكيشون داره به گونه اي كه هيچمطلب زيبا يا جالب توجهي در تكنوازي هاي مياني قطعه رسد نميشه
نوازنده ي ترومپت صداي ساز خوبي داره و فكر مي كنم تنها تبريك رو بايد به ايشون گفت
ضمنا اين كار به هيچ وجه موسيقي جاز نيست. موسيقي جاز مشخصات هارمونيك و ملوديك مشخص داره. در اين كار سعي شده صرفا از سازبندي جاز استفاده بشه.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قطعه «تشویش»، اثر «آرین کشیشی» منتشر شد | موسیقی ما