برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده قطعه «سایه روشن» از انتشار آلبوم جدیدش در سال جاری خبر داد
شاهین آرین: اجرای تیتراژ در تلویزیون همیشه حواشی زیادی دارد
موسیقی ما - «شاهین آرین» فعالیت حرفه‌ای خود در موسیقی پاپ را از سال‌ها قبل آغاز کرد اما اجرای تیتراژ سریال «سایه روشن» باعث شهرت بیش از پیش او میان مخاطبان شد. قطعه‌ای که به عنوان نام آلبوم این خواننده هم انتخاب شد و شاهین آرین پس از انتشار آن، کنسرتی را در سالن میلاد تهران برگزار کرد. او سپس به غیر از انتشار چند تک قطعه فعالیت زیادی در عرصه موسیقی نداشت ولی این روزها مشغول تولید آلبوم جدیدش است. آلبومی که به گفته خودش امسال روانه بازار می‌شود و تقریبا نیمی از مراحل تولید آن سپری شده است.

شاهین آرین درباره این آلبوم به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«چند تک قطعه آماده انتشار دارم که تا پیش از توزیع آلبوم به گوش مخاطبان خواهد رسید. در حال ضبط آلبوم هم هستیم و قطعات انتخاب شده‌اند. به محض اینکه چارچوب آلبوم آماده شود برای اخذ مجوز به وزارت ارشاد ارائه خواهیم کرد و سپس وارد مرحله پخش می‌شویم. هنوز اسم آلبوم را انتخاب نکرده‌ام ولی طی یک ماه آینده اسم را انتخاب می‌کنم. زیرا پرونده ارشاد باید با یک عنوان تشکیل شود.»

او تیم تولید مجموعه جدیدش را هم اینگونه معرفی کرد:«تیم کاری من همیشه معلوم بوده و «فربد یزدانفر» و «حمیدرضا نصراللهی» از گذشته در کنار من حضور داشته‌اند. اما برای این آلبوم چند هنرمند دیگر به جمع ما اضافه شده‌اند. «بهروز علیاری» هم یکی دیگر از دوستانی است که با ما همکاری خواهد داشت. البته احتمال دارد که هنرمندان دیگری هم به تیم تولید این مجموعه ملحق شوند. تا زمانی که تمامی آثار انتخاب نشوند و مجوز نگیرند نمی‌توانم با قاطعیت در مورد همکارانم در آلبوم جدید صحبت کنم.»

شاهین آرین در پاسخ به این سوال که چرا دیگر کنسرتی برگزار نکرده هم توضیح داد:«پس از کنسرت سالن میلاد، فضایی حکم‌فرما بود که من صلاح دانستم برای آلبوم «سایه روشن» همان یک کنسرت کافی است. ترجیح دادم با کارهای متفاوت و پس از آلبوم جدید روی صحنه بروم و قطعا به محض انتشار مجموعه در دست تولید، کنسرت تهران را برگزار می‌کنیم. به فکر برگزاری تور کنسرت در شهرستانها هم هستیم و برای این بخش هم برنامه‌ریزی خواهیم داشت.»

او نهایتا از دلایل غیبت خود در مقوله اجرای تیتراژهای تلویزیونی هم سخن گفت و اعلام کرد:«اجرای تیتراژ در تلویزیون همیشه حواشی زیادی دارد. پس از تیتراژ سریال «سایه روشن» که اثر موفقی بود و به دل مردم نشست باید سریالی را انتخاب می‌کردم که ارزش کار قبلی را حفظ می‌کرد. به همین دلیل ترجیح دادم کاری را اجرا کنم که زبانزدتر از قبلی باشد. متاسفانه پروژه‌ای را در پیشنهادات نداشتم که باب میل خودم باشد و از سوی دیگر برخی از عوامل سریال‌ها از برخی خواننده‌ها مبالغی را برای تیتراژ دریافت می‌کردند. همین مساله باعث ایجاد حرف و حدیث‌های گوناگون در میان مخاطبان شد و احساس کردم شاید در این شرایط ورود ما که حرفه‌ای‌تر کار می‌کنیم مناسب نباشد. اصلا به این موضوع فکر نمی‌کردیم که باید اتفاقات مالی در کار باشد ولی متاسفانه اکنون برخی عوامل سریال‌ها از خواننده‌ها برای اجرا تیتراژ درخواست پول می‌کنند و برایشان هم تفاوتی ندارد که خواننده چه سوابق کاری دارد. یعنی من برای شخصیت کاری خودم صلاح ندانستم که فعلا در این زمینه فعالیتی داشته باشم.»   
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 - 23:07

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 1 آذر 1394 - 20:18

لطفا از البوم جديد اقايان علي اصحابي و سامان جليلي و بابك جهانبخش و سعيد شهروز و سعيد پور سعيد و مهدي احمدوند و بهنام علمشاهي هم خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر ميشوند و با انها هم گفت وگو كنيد با تشكر .

دوشنبه 2 آذر 1394 - 08:08

دقت کردین فقط آلبوم میده تک آهنگ اصلا تو کارش نیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شاهین آرین: اجرای تیتراژ در تلویزیون همیشه حواشی زیادی دارد | موسیقی ما