برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک روز سر تمرین گروه «علی زندوکیلی» که خود را برای کنسرت 25 اردیبهشت آماده می کنند؛
علی زندوکیلی: اجرای قطعات جدید غافلگیری این کنسرت است
موسیقی ما – کنسرت «علی زندوکیلی» 25 اردیبهشت ماه برای اولین بار در برج میلاد برگزار خواهد شد و ارکستر این خواننده خود را برای حضوری هر چه قوی‌تر روی صحنه آماده می کنند.

به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی که این روزها در حال تمرین برای کنسرت 25 اردیبهشت است، چند روز مانده به این اجرا اعتقاد دارد که اجرای قطعات جدید، غافلگیری این کنسرت است.

این خواننده در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» که برای تهیه گزارش در محل تمرین این گروه در استودیو «سورنا» حاضر شده بود، در این باره توضیح داد: «کنسرت در برج میلاد به هر حال تعداد بیشتری از مخاطبان موسیقی را به خود می بیند و از اهمیت بالاتری هم برخوردار است. بحاطر همین سعی کرده ایم که برای این اجرا برنامه های ویژه ای را تدارک ببینیم و بتوانیم بهترین اجرای مککن را برای حاضرین در سالن ارائه دهیم.»

این خواننده افزود: « اجرای قطعات جدید، غافلگیری این کنسرت است. هر چند اعتقاد دارم که برای حاضرین در سالن باید روی صحنه بیشترین انرژی را صرف کرد تا آنها بتوانند لحظات خوب و زیبایی را سپری کنند.»

****

تمرین گروه «زند» در حالی برگزار شد که تهیه کننده کنسرت (سپهر صاحبی) و محمود شبیری (مدیربرنامه های علی زندوکیلی) به همراه «حسام حسینی» (مدیر اجرایی کنسرت) و امین محمودی (کارگردان تیزرها و مسئول ویدئوهای گروه) در محل برگزاری برنامه حاضر بودند.

نوازنده‌ها یکی پس از دیگری در محل حاضر شدند و پس از تست صدا و برخی صحبت های اولیه «علی زندوکیلی»، تمرین شروع شد. قطعات یکی پس از دیگری اجرا می شدند و اجرای پر حرارت و پر انرژی آثار باعث می شد که حاضرین در محل تمرین، پس از هر قطعه برای آنها دست بزنند.

تهیه کننده برنامه درباره روند آمادگی گروه اعتقاد دارد: «بچه ها به خوبی توانسته اند خود را به میزان بالایی از آمادگی برسانند و قطعا در روز اجرا بهترین اجرای ممکن را روی صحنه خواهند برد.»

صاحبی ادامه داد: «همه سعی ما بر این است که بتوانیم از این پس اجراهای علی زندوکیلی را بتوانیم در بهترین شرایط روی صحنه ببریم.»

همچنین «محمود شبیری» درباره زمان انتشار آلبوم «ترانه های قدیمی» با صدای علی زندوکیلی می گوید: «همه مراحل تولید آلبوم انجام شده و به زودی این اثر وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.»

قطعاتی چون «ناردونه»، «سیه موی»، «ای ایران» و چند قطعه جدید چند باری به صورت گروهی اجرا می شوند تا نواقص آنها برطرف شود. نوازنده های گروه از انرژی بالایی برخوردارند و سعی می کنند جزئی ترین ایرادها را هم برطرف کنند تا در روز اجرا بی هیچ مشکلی به اجرای برنامه بپردازند.

گروه تصویربرداری و عکاسی «حمیدرضا امینی» با سه دوربین در حال ثبت لحظات تمرین هستند تا بتوانند ویدئویی جذاب از روزهای آخر تمرین گروه تولید کنند. قطعات مختلف تصویری برداری می شوند و نکته مهم تصاویر ثبت شده، شدت وسواس گروه برای ثبت تصاویر بهتر است که در برخی اوقات به وسواس تبدیل می شود و صدای اعضای گروه را درمی آورد!

همه با لبخندی در مقابل دوربین ها قرار می گیرند و همین نشاط و انرژی باعث می شود تمرین در حال و هوایی خوب، ادامه پیدا کند. گروه برای دقایقی استراحت و صرف شام تعطیل می کنند و دراین فاصله گفتگوی کوتاه «علی زندوکیلی» توسط گروه تصویربرداری گرفته می شود.

در ادامه می توانید گزارش ویدئویی اختصاصی سایت «موسیقی ما» را که حاصل تلاش گروه تصویربرداری «حمید رضا امینی» است را به همراه گفتگوی ویدئویی کوتاهی با علی زندوکیلی ببینید.

همچنین عکسهای «حسین اولیازاده» از حاشیه و متن تمرین گروه نیز برای دوستداران این خواننده منتشر می‌شود و ذکراین نکته ضروری‌ست که بلیت فروشی این کنسرت هم اینک در سایت «تیوال» انجام می شود و علاقمندان برای تهیه بلیت این برنامه می توانند از طریق این سایت اقدام نمایند.
تمرین کنسرت
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 13:28

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 12:01

درود بر zand band و صدای آسمانی علی زند وکیلی .
وای سیه موی من . . .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی زندوکیلی: اجرای قطعات جدید غافلگیری این کنسرت است | موسیقی ما