برنامه یاد بعضی نفرات
 
سردی این نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست
گزارش اختصاصی سایت «موسیقی ما» از کنسرت گروه سون:
سردی این نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست
موسیقی ما – مینا آتشی: شب گذشته گروه سون در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت خود را به همراه گروه «آرپژ» به رهبری محسن افشار برگزار کرد. در ادامه گزارشی از حواشی این شب را می‌خوانید:

این برنامه با تاخیرتقریبا یک ساعته در ساعت 21:55 شب آغاز شد. روی ال‌سی‌دی‌های نصب شده در سالن تصاویری از این گروه به همراه موزیک پخش می‌شد که سرانجام گروه «آرپژ» روی سن آمدند و مشغول نواختن شدند. بعد از مدت کوتاهی گروه «سون» وارد سالن شدند و با حالت خاصی شور و شعف خود را به نمایش گذاشتند. قطعه «یک لحظه» اولین کاری بود که گروه اجرا کرد. بعد از اتمام اعضای گروه سون به حضار در سالن خوش‌آمد گفتند. سپس نوبت به اجرای قطعه «دروغگو» رسید.

بعد از اجرای قطعه «بی تو» نوبت به قطعه شش و هشتی با نام «پریا» رسید و گروه هم از آنجائی که ذوق بیش از حد جمعیت را دیدند بلافاصله خواهش کرده و اعلام داشت که لطفا شئونات اسلامی بطور کامل رعایت شود..!

بعد از اجرای چند تراک دیگر این بار این گروه قطعه پرطرفدار«ستاره» را اجرا کردند اجرای این قطعه شور و شوق خاصی در بین حاضران در سالن ایجاد کرد. بعد از اتمام این قطعه نوبت به معرفی مهمانان ویژه این شب رسید که در این سانس، گروه سون میزبان چهره‌هایی چون: حمید لولایی، صبا کمالی، شبنم قلی خانی، حسام نواب‌صفوی، مهدی مدرس، علی لهراسبی، علی اصحابی، صدرالدین حسین‌خانی، علی جعفری، حمید خندان و... بود که این گروه با معرفی ویژه هر یک از این چهره‌ها حسابی سنگ تمام گذاشتند.

سپس با تغیری در ترکیب و ساختار اعضای ارکستر، گروه قطعه‌ای بی کلام را اجرا کردند.

یکی از سوپرازی‌های برنامه اجرای قطعه‌ی تازه ای از این گروه با نام «دوست دارم» بود که در اواخر برنامه اجرا شد و جالب اینجا بود که مردم بعد از مدت کوتاهی به سرعت ترجیع بند این قطعه را از حفظ کرده و همراهی ویژه و خاصی می‌کردند.

در آخر برنامه گروه سون یک به یک اعضای گروه «آرپژ» را به سرپرستی محسن افشار را معرفی کردند. این کنسرت در ساعت 23:15 برنامه خود را به اتمام رساند.
منبع: 
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1389 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

salam
babate akse ali lohrasebi azizam mamnoonam

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سردی این نگاهو بشکن فاصله سزای ما نیست | موسیقی ما