برنامه یاد بعضی نفرات
 
با نوازندگی سیدمهرداد عالمی، سینا ذکایی و پندار آداب
محمد فرشته نژاد موسیقی فیلم مستند «مشت در نمایش درشت» را نوشت
موسیقی ما- موسیقی فیلم مستند «مشت در نمایش درشت» که هم‌اکنون آماده نمایش و حضور در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» شده است، توسط محمد فرشته‌نژاد به پایان رسید. در موسیقی این اثر سیدمهرداد عالمی، سینا ذکایی و پندار آداب گروه نوازندگان و حمیدرضا آداب صدابردار و میکس موسیقی این اثر را برعهده داشتند. در این فیلم مستند درباره ابعاد هنری و فعالیت‌های زنده‌یاد سیدحسن حسینی سخن گفته شده است. 

 
محمد فرشته‌نژاد هنرمند آهنگساز،، شاعر و خواننده است که در حوزه موسیقی تئاتر، فیلم و سریال فعالیت دارد و پیش از این با کارگردان‌های مختلفی همچون علی رویین‌تن، نصرالله قادری، علیرضا امینی، حسن وارسته و ... همکاری داشته است و در کارنامه حرفه‌ای او، نامزدی دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و دریافت جوایز موسیقی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سال 1391 و 1380 و جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی در سال 1378، به چشم می‌خورد.
 
 
«مشت در نمای درشت» نمایی سینمایی از فراز و فرودهای زندگی هنری و حرفه‌ای شاعری برجسته است که از زبان خود، خانواده، دوستان و همکارانش روایت می‌شود. در این فیلم مستند درباره ابعاد هنری و فعالیت‌های زنده‌یاد سیدحسن حسینی مصاحبه شده است که اسامی مصاحبه‌شوندگان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: اسماعیل امینی، پرویز بیگی حبیب‌آبادی، محمدرضا ترکی، زهیر توکلی، سید حسین حسینی، سیدحامد حسینی، مرتضی سرهنگی، هادی سعیدی کیاسری، حسن صیادی، محمدصادق صیادی، محمد عزیزی، حسین قلعه‌قوند، شهرام گیل‌آبادی، جواد محقق، یوسفعلی میرشکاک، سید احمد نادمی و سعید یوسف‌نیا.
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 13:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد فرشته نژاد موسیقی فیلم مستند «مشت در نمایش درشت» را نوشت | موسیقی ما