برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران
محمد معتمدی به پاس سال‌ها فعالیت‌ در حوزه هنر و آموزش نسل‌های جوان تجلیل شد
موسیقی ما- آیین رونمایی از سامانه مدرسه تهران با حضور اساتید و چهره‌های برجسته، روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

در این مراسم مهرداد باقری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: من همیشه دغدغه‌ی آموزش را داشته‌ام و همواره فراهم کردن مکان و ظرفیت برای آموزش در کشور را آرزو داشتم تا اینکه خداوند متعال با حضور در سازمان فرهنگی هنری شهرداری این آرزوی مرا برآورده کرد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بیشترین ظرفیت‌های لازم را در زمینه آموزش از حیث زیرساخت فیزیکی دارد و به خاطر توسعه فضای مجازی می‌تواند برای همه ایران مفید و موثر باشد.

وی ادامه داد: از روزی که به این سازمان آمدم بر توسعه آموزش تاکید کردم و در این راستا با کمک همکارانم حدود ۱۵ ماه برای وضعیت آموزش در زیرساخت‌های عظیم شهر تهران تلاش کردیم و تصمیمات جدی در زمینه تحول در این حوزه گرفته شده است.
 
باقری ضمن اشاره به ظرفیت‌های شهر تهران گفت: تهران گنج استاد و گنجینه‌ی تمام ظرفیت‌هاست و ما پس از رصد بازدهی این ظرفیت‌ها و مخاطب‌سنجی متوجه شدیم که حجم گسترده‌ای از مخاطبان این شهر در آینده نزدیک، نوجوان‌ها هستند و باید برای آنها برنامه‌ریزی شود.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: قلب استادها و هنرمندان کشور برای ارائه دانش و هنرشان می‌تپد و آنها دوست دارند نسل فرهیخته جوان و نوجوان را برای نسل آینده ایران اسلامی تربیت کنند و این مراسم نیز محفلی است برای عرض ارادت به نیابت از همه همکاران از همه اساتید و مربیانی که به نمایندگی از جامعه هنری، تعدادی از این هنرمندان در این جلسه حضور دارند.
 
باقری در پایان ضمن قدردانی از اساتید گفت: ما در این کار نیتی داریم و از شما دعوت می‌کنیم در این نیت خیر با ما شریک شوید و این گنجینه را در قالب طراحی جدید «مدرسه تهران» در اختیار همه جوان‌ها و نوجوان‌های این شهر بگذاریم. ان شاء‌الله سال بعد شاهد تغییرات خوبی در این حوزه باشیم.

این سامانه با تاکید بر آموزش قشر نوجوان طراحی و راه‌اندازی شده است و در انتهای هر دوره مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

در پایان این مراسم از محمدرضا سرشار، مصطفی محدثی خراسانی شاعر، احمد ناطقی عکاس، هادی آرزم استاد موسیقی و محمد معتمدی خواننده به پاس سال‌ها فعالیت‌ در حوزه هنر و آموزش نسل‌های جوان تجلیل شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 13:33

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد معتمدی به پاس سال‌ها فعالیت‌ در حوزه هنر و آموزش نسل‌های جوان تجلیل شد | موسیقی ما