برنامه یاد بعضی نفرات
 
فردا هفتم تیرماه
سهراب پورناظری و علی قمصری کنسرت رایگان برگزار می‌کنند
موسیقی ما- سهراب پورناظری و علی قمصری که به مخاطبان شب نخستِ اجرایشان وعده‌ی اجرایی رایگان داده بودند، این وعده را عملی کردند. نخستین اجرای این کنسرت 30 خرداد 1402 در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه رفت که با مشکلاتی از نظر فنی مواجه شد. در بخشی از اجرای شب اول، به علت تداخل فرکانس سیستم میکروفن‌های بیسیم با امواج رادیوییِ موبایل‌ها، اجرا برای چند دقیقه متوقف و پس از رفع نقص فنی، اجرا بار دیگر از سرگرفته شد.

در آن اجرا سهراب پورناظری خطاب به مخاطبان گفت: «امیدوارم به زودی یک شب اجرای رایگان برای مخاطبان این سانس از برنامه برگزار کنیم.»

حالا و در اولین فرصتی که پدید آمده، مسئولان کنسرت «در هوای بی چگونگی» اعلام کرده‌اند که مخاطبان شبِ 30 خرداد 1402 را از طریق پیامک به کنسرتی رایگان دعوت کرده‌اند.

برای مخاطبان شب 30 خرداد، پیامکی از سوی سایت بلیت فروشی ارسال می‌شود که همراهش کد تخفیف 100 درصدی است. هر کدام از مخاطبان با استفاده از این کد تخفیف می‌توانند همان بلیت‌هایی که در 30 خرداد داشته‌اند را برای فردا - 7 تیر به صورت رایگان تهیه کنند. این کنسرت از ساعت 19 و 45 دقیقه – چهارشنبه 7 تیر برگزار می‌شود.

کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همچنین کوارتت کانتات، هم‌آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف‌نوازان هم در بخش‌هایی از اجرا حضور دارند.

کنسرت «در هوای بی چگونگی» کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری با حمایت «داریا همراه» و در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود. این اجرا که با استقبال ویژه مخاطبان همراه شده از 30 خرداد به صحنه رفته و در حال حاضر تا 9 تیر 1402 تمدید شده است. پیش‌بینی می‌شود که این اجرا برای شب‌های دیگری هم تمدید شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 15:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهراب پورناظری و علی قمصری کنسرت رایگان برگزار می‌کنند | موسیقی ما