برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت رضا بهرام برگزار نشد
مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری نسبت به لغو کنسرت ها بیانیه داد
موسیقی ما- دیروز کنسرت رضا بهرام در سالن وزارت کشور لغو شد و به نظر می‌رسد حواشی مربوط به سالن‌های کنسرت، موضوع حجاب و برخی رفتارهای دیگر باعث این اتفاق شده است. مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در ایران، در بیانیه‌ای نسبت به لغو کنسرت ها در ایران واکنش نشان دادند.

در این بیانیه که به امضای محسن رجب پور مدیرعامل مجمع رسیده، خطاب به وزیر ارشاد آمده: «تاسف ما نخست برای تخفیف و تحقیر وزارتخانه است که نام فرهنگ بر تارک آن میدرخشد و بعد برای هنرمندان و تهیه کنندگان و نهایتا مردم و مخاطبان فرهیخته‌ای است که به تک تک آنها ظلم و بی احترامی روا داشته می‌شود».

نویسندگان این بیانیه خطاب  به وزیر ارشاد خاطر نشان کرده اند: « در آخرین اقدام خودسرانه و غیر مسئولانه ای که در همین پایتخت و بغل گوش وزارت فخیمه‌ی ارشاد و در قلب وزارت کشوری که خود باید در پاسداشت قانون و نظم و انضباط الگو و سرمشق دیگر ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها باشد کنسرت آقای رضا بهرام بعد از توزیع بیش از شش هزار بلیت به فاصله چند ساعت قبل از آغاز برنامه به بهانه‌های واهی لغو و علنا به شعور مخاطبان توهین و به هزاران نفر از اهالی فرهنگ،بی اعتنایی و بی احترامی شده است. آیا نباید با مسبب و عوامل این بی قانونی و بی نظمی خسارت بار مقابله شود؟»

این بیانیه افزوده: «در دولت سیزدهم در کمال ناباوری گاه دیده شده که مجوزهای صادره از سوی وزارت ارشاد، نه تنها از هیچ پشتوانه‌ای برخوردار نبوده بلکه در برخی شهرها، ادارات کل ارشاد نیز با بی‌تدبیری و عدم صلابت در مدیریت فرهنگی، موجبات ورود و دخالت دیگر نهادها و اعمال نظر افراد فاقد صلاحیت را پدید آورده و جایگاه واقعی اداره فرهنگ و ارشاد را به سطحی نازل فروکاسته‌اند!»
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 15:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری نسبت به لغو کنسرت ها بیانیه داد | موسیقی ما