برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده و وکیل دادگستری در گفتگویی اعلام کرد
فرزاد بختیاری: معضلات شیوع «کرونا» یکی از عوامل مهاجرت خوانندگان است
موسیقی ما - فرزاد بختیاری خواننده موسیقی پاپ از انتشار قطعه جدید خود با نام «بی تو می‌ترسم» با ترانه‌ای از محسن شیرالی، آهنگسازی و تنظیم انوشیروان تقوی خبر داد. این خواننده موسیقی پاپ از شاگردان استادان گلپایگانی و افتخاری است و فعالیت رسمی خود در عرصه موسیقی را با انتشار قطعاتی از آلبوم «صد و چندسالگی» با اشعاری از «محسن شیرالی» و حضور هنرمندان شناخته شده‌ای از جمله امیر یار، میلاد بابایی، هومن نامداری، محمد فلاحی، حسین قربانپور، انوشیروان تقوی، سعید هاشمی و میلاد جوزی آغاز کرد. او در ادامه سه قطعه دیگر با نام‌های «خونه خراب»، «ماهم تویی» و «این عشقه» را در همکاری با امید ساربانی، امیر پیرنهان، معین ادیم و آصف آریا به انتشار رساند.
بختیاری که علاوه بر خوانندگی، در حوزه وکالت فعالیت دارد و یکی از وکلای پایه یک دادگستری است در چندماه گذشته طی گفتگو با چند خبرگزاری سعی کرد تا خوانندگان جوانی که تازه وارد این عرصه شده‌اند را راهنمایی کند. او معتقد است بیشترین یکی از مشکلات این روزها در عرصه موسیقی پاپ عقد قراردادهایی خوانندگان جوان با افراد و بعضاً شرکت‌های تهیه‌کنندگی بدون اطلاعات کافی است، از این هنرمندان خواست تا پیش از امضای هر قرارداد حتماً مشاوره‌های لازم در این زمینه را دریافت نمایند.
 
او همچنین در گفتگوی کوتاه با «موسیقی ما» درباره اتفاقات اخیر موسیقی و مهاجرت خوانندگان از ایران بیان کرد:«تمامی این اتفاقات از سو مدیریت‌ها نشات می‌گیرد چرا که در چندماه گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا، تمامی فعالیت‌های موسیقی در ایران متوقف شده است و خوانندگان و هنرمندان این عرصه هیچگونه حمایتی از سوی مدیران فرهنگی نمی‌شوند و از آنجایی که کسب درآمد در ایران برای یک خواننده فقط از طریق برگزاری کنسرت امکان پذیر است، خوانندگان به فکر راه چاره می‌افتند تا مشکلات معیشتی‌شان را حل کنند و درست در همین زمان برخی از شرکت‌ها و افراد سرمایه‌گذار در خارج از کشور با پیشنهادات وسوسه‌انگیز باعث می‌شوند تا خوانندگان این مملکت تصمیم به مهاجرت بگیرند.»
 
فرزاد بختیاری در ادامه اعلام کرد:«اگر به خاطر داشته باشید، این اتفاق چندسال پیش برای صنعت بازیگری در کشور رخ داد و برخی بازیگران تلویزیون به دلیل عدم دریافت دستمزدهایشان، به ناچار راه مهاجرت را در پیش گرفتند و شاهد هستید که اکنون از آن‌ها و فعالیت‌هایشان در کشور ترکیه خبری نیست. اتفاقی که متاسفانه در ماه‌ها و یا سال‌های آینده برای همین خوانندگان رخ خواهد. این مشکلات فقط متوجه خوانندگان نیست بلکه شنیده شده که برخی نوازندگان هم به دلیل بی‌کاری‌های چندماه اخیر و عدم فعالیت در این عرصه مجبور به فروش سازهایشان شده‌اند که اتفاقی بسیار ناراحت کننده است و امیدوارم برای بهتر شدن شرایط هنرمندان در حوزه موسیقی فکری شود.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 13:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرزاد بختیاری: معضلات شیوع «کرونا» یکی از عوامل مهاجرت خوانندگان است | موسیقی ما