برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای «میلاد مهرآوا»
«کنار من بمان» منتشر شد
موسیقی ما - تک آهنگ جدید «میلاد مهرآوا» منتشر شد. به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده و نوازنده موسیقی تلفیقی در حالی جدیدترین اثر خود را منتشر کرده که در تلاش است نخستین اجرای زنده خود را در سال 97 روی صحنه ببرد.

میلاد مهرآوا در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» درباره جدیدترین اثر خود گفت: «قطعه‌ی موسیقی «کنار من بمان» ششمین آهنگ از آلبوم موسیقی «باران» است که به صورت تک ترک منتشر می‌شود. شعر و آهنگ و تنظیم این قطعه بر عهده خودم بوده و فضایی کاملا آرام و ساده دارد. امیدوارم که در رابطه با سرودن شعر، اشتباه نکرده باشم. در این قطعه آتنا اشتیاقی، علیرضا دریایی و رضا تاجبخش همکاری داشته‌اند.»

مهرآوا افزود: «احساس می‌کنم اگر رسانه‌ها، برای پخش آثاری که مناسب هستند و حرفه‌ای تولید شده‌اند، حمایت بیشتری کنند، دیگر شاهد معروفیت افرادی که صلاحیت کافی ندارند نخواهیم بود. در سال نود و هفت، این آلبوم را به لطف خدا و یاری دوستان به مرحله ی اجرای زنده خواهم رساند.»

در ادامه می‌توانید تک آهنگ جدید میلاد مهر آوا به نام «کنار من بمان» را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید و تیزر این اثر را نیز ببینید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 فروردین 1397 - 12:54

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کنار من بمان» منتشر شد | موسیقی ما