برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه کامل تمامی کنسرت‌های نوروزی شهرهای مختلف ایران را از «موسیقی ما» بخوانید
پیش از سفر کنسرت مورد علاقه خود را انتخاب کنید!
موسیقی ما چند سالی است که کنسرت به یکی از تفریحات اصلی مسافران نوروزی تبدیل شده است. خصوصاً در شهرهای شمالی و جنوبی ایران که پایگاه‌های اصلی برگزاری اجرای زنده هستند. طوری که اگر در هر کدام از شهرهای شمالی ایران تعطیلات خود را بگذرانید قطعاً می‌توانید شب را در یک سالن کنسرت و با اجرای خواننده محبوبتان سپری کنید. مسافران نوروزی جنوب هم با کمی جا به جایی و خصوصاً عزیمت به جزایر زیبای خلیج همیشه فارس نظیر کیش و قشم، خاطرات موزیکال متفاوتی را رقم بزنند. نوروز 1397 هم روزهایی پرهیجان برای خوانندگان خواهد بود و رقابت نزدیکی برای جذب مخاطب در شهرهای مختلف کشور دارند. در این گزارش تمامی کنسرت‌هایی که طی تعطیلات سال جدید در شهرهای مختلف ایران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و به نوعی می‌توان گفت منوی متفاوتی تدارک دیده‌ایم تا نوروزی خاطره‌انگیز در هر نقطه از کشورمان که هستید داشته باشید. نکته حائز اهمیت این بود که امسال بر خلاف سال‌های گذشته چهره‌ها و گروه‌های جوانی که در سال 96 مطرح شدند سهم عمده‌ای از کنسرت‌های نوروز را به خود اختصاص داده‌اند.
 
  • *تهرانی که دیگر خلوت نیست
یک زمان تهران به خلوت بودن در نوروز مشهور بود اما دیگر اینطور نیست. همین موضوع باعث شده تا دوباره پس از سال‌ها پایتخت هم شاهد کنسرت‌های نوروزی باشد. امسال قرار است محسن ابراهیم‌زاده اولین کنسرت تهران در سال 1397 را روی صحنه ببرد. او روز سوم فرورودین در سالن برج میلاد تهران به دیدار دوستدارانش می‌رود و این مجموعه در روزهای 9، 10 و 11 فروردین به ترتیب پذیرای کنسرت‌های علیرضا طلیسچی، مهدی جهانی و اشوان خواهد بود.
 
البته برج میلاد تهران در طول ایام نوروز میزبان یک اجرای خارجی هم خواهد بود. «لئو روخاس» طی روزهای 7 و 8 فروردین کنسرت پسر خورشید را برای اولین‌بار در این سالن روی صحنه می‌برد. حضور این موزیسین در ایران به تهیه‌کنندگی محمود شبیری و سپهر صاحبی بوده و قرار است در کنسرت لئو روخاس چند قطعه با کلام هم توسط «سیلویو دانزا» اجرا شود.
 
  • *ترافیک کنسرت‌ها در کیش
شاید جالب باشد بدانید که در طول دو هفته تعطیلات نوروزی قرار است 18 کنسرت در جزیره کیش برگزار شود! عددی که شاید با استقبال خوب مخاطبان بیشتر هم شود. تالار شهر و فضای باز آبنمای موزیکال جزیره دو پایگاه اصلی دوستداران موسیقی است و آنها در این دو مجموعه به تماشای کنسرت مورد علاقه خود می‌نشینند. هوروش‌بند (1، 2، 9 و 10 فروردین)، فرزاد فرزین (3 فروردین)، مهدی جهانی (4 فروردین)، اشوان (5 فروردین)، پازل بند (6 فروردین)، احسان خواجه‌امیری (7 فروردین)، اجرای زنده موسیقی الکترونیک (8 فروردین)، ماکان‌بند (11 و 13 فروردین) و محمد علیزاده (16 فروردین) خواننده‌ها و گروه‌هایی هستند که در مجموعه آوای خلیج فارس جزیره کیش یا همان آبنمای موزیکال جزیره اجرای زنده دارند. اما نکته عجیب این است که برخی کنسرت‌های تالار شهر با مجموعه آبنمای موزیکال یکسان است. شاید بهتر بود برگزارکنندگان این برنامه‌ها کمی هم تنوع اجراها و سلایق مخاطبان گوناگون را در چیدمان برنامه‌هایشان لحاظ می‌کردند. حامد همایون (1 و 5 فروردین)، محسن ابراهیم‌زاده (2 فروردین)، پازل بند (3 فروردین)، سون بند (4 فروردین)، امید حاجیلی (6 فروردین)، ماکان بند (7 فروردین)، محسن یگانه (10 فروردین) و بهنام بانی (11 و 13 فروردین) در تالار شهر جزیره روزهای سال جدید را کنار دوستدارانش جشن می‌گیرند.
 
  • *تراکم کمتر در جزیره همسایه
بر خلاف جزیره کیش در قشم شاهد اجراهای متعدد نخواهیم بود و از این لحاظ تراکم برنامه‌ها کمتر است. جشنواره نوروزی جزیره قشم از روز اول فروردین و با اجرای محسن ابراهیم‌زاده در سالن نمایشگاه بین‌المللی آغاز می‌شود. علی شمس‌الهی (2 فروردین)، امید حاجیلی (4 فروردین)، پازل بند (5 فروردین)، شهاب مظفری (6 فروردین)، آرش و مسیح (7 فروردین)، مجید خراطها (8 فروردین)، محسن یگانه (9 فروردین) و بهنام بانی (10 فروردین) سایر هنرمندانی هستند که در قشم اجرا خواهند داشت.
 
  • *زیبایی رامسر، هیجان موسیقی
سالن تله کابین شهرستان رامسر در روزهای آغازین سال جدید میزبان کنسرت هشت خواننده پاپ خواهد بود. محسن یگانه (2 فروردین)، بهنام بانی (3 فروردین)، حامد همایون (4 و 10 فروردین)، سیروان خسروی (5 فروردین)، محمد علیزاده (6 و 11 فروردین)، شهاب مظفری (7 فروردین)، امید حاجیلی (8 فروردین)، احسان خواجه‌امیری (9 فروردین) و آرش و مسیح (14 فروردین) خواننده‌هایی هستند که در شهر زیبای رامسر آثار محبوبشان را زمزمه می‌کنند.
 
  • *یک جشنواره جمع و جور در انزلی
شهرستان بندر انزلی امسال بر خلاف سال‌های گذشته شاهد کنسرت‌های نوروزی متعدد نیست. بهنام بانی، محسن یگانه و سیروان خسروی به ترتیب در روزهای 6 و 7 و 8 فروردین مهمان سالن همایش‌های انزلی هستند و آثارشان را روی صحنه می‌برند.
 
  • *چالوس و دریا
چالوس یکی از شهرهایی است که معمولاً اغلب مسافرانش در ایام تعطیلات، تهرانی هستند.  محسن یگانه ( 3 فروردین)، بهنام بانی (4 فروردین)، هوروش‌بند (8 فروردین)، امید حاجیلی (9 فروردین) و سیروان خسروی (10 فروردین) هنرمندان حاضر در جشنواره چالوس هستند و به میزبانی سالن سینما جهان نما روی صحنه می‌روند.
 
  • *سایر شهرستان‌ها
کنسرت‌های عید نوروز صرفاً به چند شهر شمالی و جنوبی ایران خلاصه نمی‌شود و برنامه آنها به شرح زیر است.
 
2 فروردین: مازیار فلاحی (تالار ابریشم شهر رشت)، حامد همایون (سالن امام رضا (ع) شهر تنکابن)
 
3 فروردین: علیرضا طلیسچی (سالن امام رضا (ع) شهر تنکابن)، مهدی احمدوند (تالار لوتوس شهر لنگرود)
 
4 فروردین: محسن ابراهیم‌زاده (تالار البرز شهر لاهیجان)، پازل بند (تالار آوینی شهر بندرعباس)، شهاب مظفری (سالن سینما سپهر شهر ساری)
 
5 فروردین: احسان خواجه‌امیری (تالار مجلل شهر رشت)
 
6 فروردین: مهدی جهانی (تالار فخرالدین اسعد شهر گرگان)، علی شمس الهی (سالن آوینی رودسر)
 
7 فروردین: علیرضا طلیسچی (سالن گلستان شهر رشت)، اشوان (تالار فخرالدین اسعد شهر گرگان)
 
8 فروردین: ماکان بند (تالار آوینی شهر بندرعباس)، امیرعباس گلاب (سالن سینما سپهر شهر ساری)، گروه آریا پاپ (سالن ارشاد شهر رودسر)، محسن ابراهیم‌زاده (نمایشگاه بین‌المللی شهر قزوین)
 
10 فروردین: امیرعباس گلاب (سالن سینما نفت شهر آبادان)
 
11 فروردین: حامد همایون (سالن سینما سپهر ساری)
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1397 - 09:45

دیدگاه‌ها

سه شنبه 7 فروردین 1397 - 11:18

بسیار خوب و عالی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیش از سفر کنسرت مورد علاقه خود را انتخاب کنید! | موسیقی ما