برنامه یاد بعضی نفرات
 
«ده سال تنهایی» اشکان خطیبی برای سه شب دیگر تمدید شد
موسیقی فیلم‌های ماندگار سینما از نگاه «راک دِ پِن»
موسیقی ما - اشکان خطیبی که به تازگی در فاز دوم اجراهای گروه «راک دِ پن»، کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایی» را با اجرای موسیقی فیلم‌های ماندگار سینما روی صحنه برده، به دلیل استقبال مخاطبانش، این اجرا را تمدید و روزهای 20، 21 و 22 اسفند در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.
 
«ده سال تنهایی» که بر اساس اتفاقات زندگی شخصی خطیبی نگاشته شده شامل موسیقی، نمایش، سینما و Digital Painting است که تمامی قطعات آن، ساند تراک فیلم‌های سینمایی هستند چراکه خط داستانی و نخ تسبیح این اجرا از طریق سینما رقم می‌خورد.
 
در این کنسرت-تئاتر که بر اساس طرحی از سهیل دانش اشراقى و اشکان خطیبی و نویسندگی و کارگردانی اشکان خطیبی تهیه شده، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر حضور دارند و نیما رمضان (گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار باس)، اشکان آبرون (کیبورد)، بردیا امیری (درامز)، سروش عدل (گیتار) و هومن نامداری (ساکسوفون) نیز در این اجرا به عنوان نوازنده، تنظیم جدیدی از قطعات استینگ، ریدیو هد، پینک فلوید، بی‌جیز، آبا و... را ارائه می‌دهند. تارا صلاحی، فاطمه ساربان‌ها و مونا شمس نیز به عنوان همخوان گروه را همراهی می‌کنند.
 
کنسرت-تئاتر «ده سال تنهایی» در تاریخ 20، 21 و 22 اسفند ساعت ٢١:٣٠ به همت موسسه آوای دوران در تالار وحدت برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 10:39

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 بهمن 1396 - 14:57

کسی ست لیست این کتسرت رو میدونه؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی فیلم‌های ماندگار سینما از نگاه «راک دِ پِن» | موسیقی ما