برنامه یاد بعضی نفرات
 
از "بازی تاج و تخت" تا اجرای گروه فرانسوی در فرهنگسرای نیاوران
موسیقی ما - در سانس نخست اجراهای شب هشتم جشنواره در فرهنگسرای نیاوران، امین غفاری قطعاتی از موسیقی کلاسیک و همچنین موسیقی برخی فیلم ها را اجرا کرد.

غفاری به همراه گروه ارکستر خود قطعات کلاسیک ویولن، موسیقی‌هایی از چند فیلم و آثار آهنگسازانی چون رامین جوادی، جان ویلیامز، فریتس کرایسلر، هانس زیمر و باخ را برای مخاطبان خود اجرا کرد.

نوید شعبان‌زاده، امین عطایی، دانیال جورابچی، هستی سپاسی، محمدصادق فرزانه، حسین محمدی، سحر شاطری، همایون آرام‌‌فر و ماه‌سیما فلاحی نوازندگانی بودند که امین غفاری را در این کنسرت همراهی کردند. همچنین تنظیم قطعات اجرا شده در این کنسرت به عهده مهدی پناهی و همایون آرام فر بود.

این اجرا با نور پردازی بسیار خوبی هم همراه بود که برای مخاطبان جالب توجه بود.

اجرای موسیقی سریال معروف "بازی تاج و تخت" ساخته رامین جوادی، "دزدان دریایی کارائیب" ساخته هانس زیمر و "زورو" و "شجاع دل" اثر جیمز هورنر بخشی از موسیقی فیلم هایی است که اجرا شد. این گروه همچنین با اجرای قطعاتی از باخ، برامس، مونتی، پاگانینی و ... توانست رضایت حاضران در سالن را جلب کند.

اجرای گروه فرانسوی در جشنواره

کنسرت "ریوی شوسون از فرانسه در هشتمین شب از جشنواره فجر به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

اعضای این تریو را بوریس دولاروشلامبرت، آنتونی لاندوسکی و لئونارد رافائل شرایبر تشکیل می‌دهند. آنها جدیدترین اثرشان را با آثاری از شوسون، راول، شوبرت، چاپین، دبوسی، لسیت، لنورماند، هایدن و هومل منتشر کرده‌اند که با اقبال جالب توجهی روبرو شده است.

نوازندگان پیانو، ویولنسل و ویولن اجرای بی نظیری در این رویداد موسیقایی ارائه کردند. آنها گروه‌شان را با الهام از ارنست شوسون از موسیقی‌دان‌های مهم فرانسه تشکیل دادند و نخستین کنسرت خود را نیز با محوریت موسیقی این هنرمند در جشنواره دو کلیرک برگزار کردند. تریو شوسون تاکنون اجراهای مستقل و همچنین جشنواره‌ای بسیاری را در کشورهای مختلف سه قاره اروپا، آمریکا و آسیا روی صحنه برده‌اند.

سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی‌ماه در 6 سالن شهر تهران برگزار می‌شود.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 02:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود از "بازی تاج و تخت" تا اجرای گروه فرانسوی در فرهنگسرای نیاوران | موسیقی ما