برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاصی «موسیقی ما»
فرشید اعرابی موزیک ویدئوی «کره خاکی» را منتشر کرد
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «مرگ خاموش» جدیدترین اثر تصویری خود را منتشر کرد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، فرشید اعرابی موزیک ویدئوی «کره خاکی» را در حالی برای انتشار آماده کرده است که مدت زمان زیادی برای تولید این اثر زمان صرف شده است تا جدیدترین اثر این خواننده با بالاترین کیفیت در اختیار دوستدارانش قرار بگیرد. عباس روشن زاده ترانه این اثر را سروده است و فرشید اعرابی نیز آهنگسازو تنظیم کننده «کره خاکی» است.

نیما نواپور (درامز)، محمد نیک (باس) و فرشید اعرابی (گیتار الکتریک) این اثر را نواخته اند و کارگردانی و تصویر برداری موزیک ویدئوی «کره خاکی» را آسیه میر حیدری بر عهده داشته است.

فرشید اعرابی پیش از این در گفتگو با سایت «موسیقی‌ما» درباره محتوای آثاری که در قالب آلبوم روانه بازار موسیقی کشور می‌کند گفته بود: «فرهنگ مملکتم همیشه در نگاه من وجود داشته است؛ اینکه از شعر مولانا بهره ببرم، فارسی بخوانم و از فواصل و سازهای شرقی نیز استفاده کنم. وقتی موسیقی راک وسط می‌آید همه می‌خواهند پنتاتونیک بخوانند اما من این نگاه را نداشتم. از طرفی هم در آلبوم به «رنگ شب» از سازهای ایرانی مثل دف و تار (که سمپل هم بوده) استفاده کرده‌ام. «برقص آ» اولین قطعه این آلبوم بود که انتخابش کردم و احساس کردم همین را می‌خواهم. می‌خواستم یک خواننده ایرانی سُوری‌کُرون بخواند و این قطعه در دستگاه ایرانی اجرا شود. واقعاً هم کار سختی بود که یا با سر زمین می‌خوردی یا نتیجه رضایت‌بخش می‌شد؛ مثل آلبوم «پنهان» که اولین‌بار بود با شعر فارسی خوانده می‌شد. به نظر من نقطه عطف این آلبوم قطعه «به رقص آ» است؛ یعنی اگر بخواهم بگویم یک حرکت روبه جلو داشته‌ام، در همین قطعه بوده است. بله، باقی قطعات قوی هستند و تکنیک دارند اما از این لحاظ که نگاه جدیدی دارد و باعث می‌شود چند نفر دیگر هم به این فکر کنند که پس می‌شود این فرم هم کار کرد، اتفاق قابل تأملی بود.»

در ادامه می‌توانید موزیک ویدئوی «کره خاکی» با صدای فرشید اعرابی را به صورت اختصاصی و با کیفیت بالا در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینیدو دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1396 - 13:25

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرشید اعرابی موزیک ویدئوی «کره خاکی» را منتشر کرد | موسیقی ما