برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار بسته موسیقایی هم‌زمان با تولد کیهان کلهر
موسیقی ما - امیر مردانه مدیر موسسه موسیقایی "سازوآواز" با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های انجام‌گرفته در این موسسه بیان کرد: روز چهارم آذرماه هم‌زمان با سالروز تولد استاد کیهان کلهر مجموعه‌ای در قالب هشت لوح فشرده از آثار منتشرشده این نوازنده مطرح موسیقی ایرانی به همراه یک بسته مکتوب از پیشینه هنری استاد منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: آلبوم دیگری که از استاد کیهان کلهر در دست انتشار است مربوط به همکاری این هنرمند جهانی با گروه "رامبرانت" است که به‌تازگی در تهران و چندین کشور اروپایی کنسرت‌هایی داشتند. این آلبوم که نشر آن در ایران از چندی قبل به موسسه "سازوآواز" واگذارشده اواخر سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

دبیر جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی درباره تاریخ انتشار فراخوان دومین دوره این رویداد موسیقایی نیز توضیح داد: فراخوان آماده‌شده اما با توجه به تغییراتی که انجام‌گرفته بعد از نهایی شدن منتشر می‌شود.

کیهان کلهر علاوه بر برگزاری کنسرت مشترک با گروه "رامبرانت" در وزارت کشور، طی چند ماه گذشته با حضور دوباره در ایران کنسرت‌های متعدد و پرتماشاگری را در تهران و شهرستان‌ها با عنوان "پردگیان باغ سکوت" همراه با هنرمندانی چون هادی آذرپیرا، نوید افقه و علی بهرامی فر برگزار کرده است.

منبع: 
خبرگزاری مهر
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 - 01:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار بسته موسیقایی هم‌زمان با تولد کیهان کلهر | موسیقی ما