برنامه یاد بعضی نفرات
 
محمد معتمدی و جاودانه های مجید وفادار

موسیقی ما - این خواننده موسیقی اصیل ایرانی با حمایت شرکت شیناتک(گروه هنری موزاوی) و همراهی انجمن موسیقی ایران در کنسرت خود با نام "بگوکجایی" 9 شهریورماه از ساعت 21:30 در برج میلاد تهران قطعات استاد مجید وفادار را اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت که بلیت فروشی آن از روز سه شنبه 17 مردادماه ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود، قطعات "به سوی تو"، "سفری در شب"، "غرور شکسته"، "گلباران"، "گل اندام"، "چون تو را دیدم"، "جلوه هستی" و "محفل مستی" اجرا خواهد شد.

گفتنی است این آثار از جاودانه های استاد مجید وفادار هستند که توسط معتمدی و با همراهی ارکستر نیایش که در این اجرا میزبان نوازندگان مهمان ارکستر چکاوک است به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین رونمایی از آلبوم جدید معتمدی، رونمایی از تکنوازی های استاد مجید وفادار و رونمایی از کتاب زندگی نامه و آثار مجید وفادار از جمله برنامه های روز این کنسرت می باشد که قرار است در عصر همان نهم شهریورماه در سالن رودکی برج میلاد به همت شرکت شیناتک(گروه هنری موزاوی) برگزار شود که زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند از سه شنبه 17 مردادماه به نشانی اینترنتی www.tik8.com مراجعه نمایند.

منبع: 
جام جم آنلاین
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 - 02:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد معتمدی و جاودانه های مجید وفادار | موسیقی ما