برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعات آلبوم «همه می‎دونن» در سالن میلاد نمایشگاه بین‎المللی
نخستین کنسرت «افشین آذری» در تهران برگزار می‎شود
موسیقی ما - نخستین کنسرت افشین آذری 22 مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می رود.

به گزارش «موسیقی ما»، افشین آذری که شهریور سال گذشته نخستین آلبوم رسمی خود «همه میدونن» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرد، در آستانه یک سالگی آلبومش، نخستین اجرای بزرگ خود را در تهران روی صحنه خواهد برد. این خواننده که آثارش در فضای مجازی مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته است، در این کنسرت با گلچینی از اثار پرطرفدارش به دیدار دوستداران خود خواهد رفت.

آلبوم «همه میدونن» با صدای افشین آذری با 10 قطعه به نام های «برگرد، عشقم، هرکی ندونه، همه میدونن، نازنین، محاله برگردی، آرزو کن، دلم روشنه، تموم شهر خوابیدن و برام سخته» منتشر شده است که در بخش آهنگسازی از حضور افرادی چون احسان جوادی و خود افشین آذری بهره برده و حامد همتی، روهام قوجاوند و مجید الماسی تنظیم کننده های این آلبوم هستند.

«پیام طونی»، «افشین آذری»، «سعید فرازمند»، «مجتبی تقی پور»، «هادی جداری» و «مسعود نوروزی» اسامی نوازندگانی است که در آلبوم «همه میدونن» حضور داشته اند. نسخه اینترنتی این آلبوم در سایت های رسمی فروش آثار موسیقی برای دانلود قانونی موجود است و علاقمندان می توانند با مراجعه به این سایت ها نسبت به خرید اینترنتی آن اقدام نمایند.

افشین آذری تا کنون کنسرت های زیادی را در منطقه آذربایجان و کیش روی صحنه برده است. گفتنی ست رضا کمالی تهیه کننده این کنسرت است و اطلاعات بلیط فروشی این اجرا در روزهای آینده در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 12:38

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین کنسرت «افشین آذری» در تهران برگزار می‎شود | موسیقی ما