برنامه یاد بعضی نفرات
 
نهم تیر و با اجرا در در دو بخش کلاسیک و محلی
دلشدگان مشهد در تبریز روی صحنه می‌روند
موسیقی ما - کنسرت گروه موسیقی «دلشدگان مشهد» به سرپرستی «رامین میلانی» و خوانندگی «شهرام آبرومند»، نهم تیرماه سال جاری برای اولین بار طی دو سانس در تالار «استاد صیامی» شهر تبریز برگزار خواهد شد.
 
این برنامه در دو بخش موسیقی کلاسیک ایرانی به آهنگسازی «رامین میلانی» نوازنده سنتور و موسیقی محلی خراسانی با تنظیمی جدید از «امیرمحسن حجازی» نوازنده عود اجرا خواهد شد. «شهرام آبرومند» نیز به عنوان خواننده میهمان در این کنسرت، گروه دلشدگان را همراهی خواهد کرد.
 
در کنسرت پیش رو، پیام فرشاد (تمبک)، علی مداح (قیچک آلتو) و امین بیگدلی (بندیر و کوزه) به عنوان نوازنده‌های گروه موسیقی «دلشدگان» به هنرنمایی خواهند پرداخت.
 
«حامد علیپور» مدیر برنامه گروه «دلشدگان» در این باره می‌گوید:‌ «گروه موسیقی «دلشدگان»، علاوه بر کسب مقام اول و دوم در جشنواره‌های موسیقی شهناز و فجر، کنسرت‌های موفقی در شهرهای بزرگ کشور برگزار کرده و همچنین شرکت در جشنواره‌های موسیقی خارجی (در کشورهای آلمان و گرجستان) را در کارنامه خود دارد. بلیت‌فروشی این اجرا به‌صورت اینترنتی و تنها از طریق وب‌سایت ebilit.com انجام می‌پذیرد که امیدوارم مردم هنردوست تبریز از اجرای این گروه خلاق و جوان با همکاری شهرام آبرومند، استقبال خوبی کنند.»‌
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 23:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دلشدگان مشهد در تبریز روی صحنه می‌روند | موسیقی ما