برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از همکاری با دو کمپانی «یاماها» و «ماینل»
همایون نصیری آرتیست شرکت «لاروسا» شد
موسیقی‌ما – سرپرست گروه دارکوب که پیش ازاین به عنوان آرتیست دو کمپانی بزرگ جهان «یاماها» و «ماینل» در ایران انتخاب شده بود، روزگذشته از سوی صفحه رسمی «کاخن لاروسا» به عنوان اولین آرتیست ایرانی، به خانواده بزرگ این کمپانی معروف جهان پیوست.

به گزارش«موسیقی‌ما»، همایون نصیری پیش از این در سال 86 تنها هنرمند ایرانی بود که به صورت رسمی، آرتیست یکی از مطرح‌ترین کمپانی‌های سازسازی جهان، Meinl Percussion شده بود.

شرکت‌های بزرگ و معتبر تولید ابزار موسیقی در جهان معمولاً در کشورهای مختلف نمایندگانی را انتخاب می‌کنند و کمپانی معروف «یاماها» نیز همایون نصیری را به عنوان هنرمند و نماد سازهای پرکاشن الکتریک این شرکت در ایران انتخاب کرده است. در روزهای گذشته نیز صفحه رسمی شرکت «کاخن لاروسا» همایون نصیری را به عنوان آرتیست خود درایران معرفی کرد تا این نوازنده سرشناس ایرانی اولین ایرانی حوزه موسیقی باشد که از سوی سه کمپانی بزرگ و مهم جهانی به عنوان آرتیست و نماینده در ایران انتخاب شده است.

همایون نصیری نوازنده برجسته سازهای پرکاشنی از سنین نوجوانی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او در نوجوانی با نسل اول هنرمندان موسیقی پاپ بعد از انقلاب روی صحنه رفت. نصیری به دلیل پتانیسل بالا در نوازندگی هیچ‌گاه محدود به یک سبک نشد. از نوازندگی برای خوانندگان مطرح موسیقی پاپ دو دهه اخیر گرفته تا همکاری با گروه‌های سنتی و با خوانندگانی همچون همایون شجریان و حضور جدی در گروه‌های موسیقی تلفیقی، تجربیات متعددی را پشت سر گذاشته و قابلیت نواختن در سبک‌ها و استایل‌های مختلف موسیقی را اثبات کرده است.

او 10سال پیش گروه «دارکوب» را تاسیس کرد که پاتوق نوزندگان بزرگ است و تا کنون سه آلبوم منتشر کرده و اجراهای مختلفی برگزار کرده است.

گروه دارکوب ماه گذشته کنسرت «ده سالگی دارکوب» را با حضور علیرضا عصار، امید حاجیلی، حامد بهداد،رضا کولغانی و... روی صحنه برد و اینکنسرت به شدت مورد توجه دوستداران موسیقی و اهالی رسانه قرار گرفت .
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 12:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون نصیری آرتیست شرکت «لاروسا» شد | موسیقی ما