برنامه یاد بعضی نفرات
 
ادامه‌ی تور کنسرت‌ها و کارگاه‌های نوازنده‌ی نامدار سنتور
نوای سنتور سیامک آقایی در چند شهر طنین‌انداز می‌شود
موسیقی ما - «سیامک آقایی» آهنگساز و نوازنده‌ی سنتور در ادامه‌ی تور کنسرت‌های خود در شهرستان‌ها و برگزاری مسترکلاس‌هایش، در چند شهر دیگر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
او فردا 7 اردیبهشت ماه در شهر مراغه روی صحنه می‌رود و بعد از آن مسترکلاسی در تبریز می‌گذارد. «آقایی» در این کارگاه‌ها درباره بررسی بنیان‌های موسیقی و مقدمه‌ای بر بداهه‌نوازی (ویژه نوازندگان تمامی سازها) و مسایل مرتبط با آن بحث خواهد کرد. خودش می‌گوید در این سال‌ها سفر به مناطق مختلف ایران برای برگزاری کنسرت و کلاس و حضور در میان مردم، لحظات بسیار نابی را برایش رقم زده و شاید به همین خاطر است که این‌چنین پیگیرانه در ماه‌های اخیر به اجرای این کلاس‌ها در شهرهای مختلف پرداخته است.
 
این هنرمند، 15 اردیبهشت نیز در شهر ورامین به اجرای برنامه خواهد پرداخت. پس از آن روز شنبه 16 اردیبهشت در شهر مشهد به اجرای برنامه می‌پردازد و مسترکلاسی نیز در این شهر برگزار خواهد کرد. 22 اردیبهشت ماه نیز در شهر بروجرد روی صحنه خواهد رفت. او همچنین برنامه‌ی کنسرت‌هایی نیز در دست دارد که در تالار وحدت تهران انجام خواهد شد.
 
«سیامک آقایی» موسیقی را از حضور اساتیدی چون رویا حلاج، مسعود شناسا، پرویز مشکاتیان و محمدرضا لطفی فرا گرفته و تاکنون با هنرمندان و گروه‌هایی چون SilkRoad، یویوما، Labyrinth Modal و Ross Daly (نوازنده و محقق یونانی)، Oriental Ensemble، نصیر شماء (نوازنده عود عرب) و... همکاری داشته است. او کنسرت های متعددی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، سوئیس، چین، ژاپن، تایوان، هنگ کنگ، امارات، تاجیکستان، ارمنستان، ازبکستان، قرقیزستان و … برگزار کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 12:01

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوای سنتور سیامک آقایی در چند شهر طنین‌انداز می‌شود | موسیقی ما