برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت‌های «پالت» همچنان با «تمام ناتمام» تمدید می‌شود
موسیقی ما - گروه پالت سال گذشته قطعه «تمام ناتمام» را برای سریال «لیسانسه‌ها» ساخت که خیلی زود توانست محبوبیت قابل توجهی در میان اقشار مختلف جامعه به دست آورد و نام این گروه را بیش از پیش سر زبان‌ها بیاندازد.
پالتی‌ها در حالی کنسرت آلبوم جدید خود را برای سومین بار طی یک ماه اخیر در تهران روی صحنه می‌برند که این آلبوم طبق گزارش‌های منتشر شده از مراکز فروش آثار فرهنگی، توانسته در لیست پرفروش ترین ‌های یک ماه اخیر این مراکز قرار گیرد.
استقبال خوب از این آلبوم صوتی-تصویری باعث شده تا امکان برگزاری اجراهای بیشتر این گروه در شهرستان ها نیز وجود داشته باشد. یکی از نکات کنسرت‌های تازه پالت در سال 96، اضافه‌شدن سازهای جدیدی همچون پرکاشن و گیتار الکتریک به اجرای آنها بوده که نه تنها این اتفاق مورد توجه طرفدارانشان قرار گرفته است، بلکه باعث شده که آنها با فضای آلبوم بعدی پالت نیز بیشتر آشنا شوند.
اعضای اصلی گروه پالت را امید نعمتی (خواننده)، روزبه اسفندارمز (کلارینت و ساکسوفون)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویلنسل) و داریوش آذر (کنترباس)، تشکیل می‌دهند و مهدی ساکی (خواننده)، سردار سرمست (پیانو و آکاردئون)، امین طاهری (درامز) ، مهرداد علیزاده (پرکاشن) و پیمان حاتمی (گیتار الکتریک) دیگر نوازندگانی هستند که در مقاطع مختلف با پالت همکاری کرده‌اند.
این برنامه 10 اریبهشت ماه 96، در دو سانس 18 و 21 در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 00:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت‌های «پالت» همچنان با «تمام ناتمام» تمدید می‌شود | موسیقی ما