برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسم رونمایی از «خاطرات پراکنده» برگزار شد
اولین آلبوم رسمی گروه «حال» در بازار موسیقی
موسیقی ما - روز پنجشنبه 19 اسفند، گروه موسیقی «حال» در کنار طرفدارانش از اولین آلبوم رسمی خود در شهر کتاب فرشته رونمایی کرد.

در ابتدای مراسم، قبل از آمدن گروه روی صحنه، اولین آهنگ آلبوم خاطرات پراکنده با نام «دیوانه وار» پخش شد و بلافاصله پس از آن محمد فکری، مقداد مهدوی و علی جمالی به عنوان اعضای اصلی گروه روی صحنه آمدند و به اجرای بخشی از یکی از آهنگ‌های محبوب گروه حال با نام «یک اتفاق خوب» که قبلا منتشر شده بود پرداختند.

محمد فکری، خواننده و سرپرست گروه پس از خوشامدگویی به شرح چگونگی شکل‌گیری «حال» و «خاطرات پراکنده» پرداخت. پس از آن سید عبدالجواد موسوی به عنوان شاعر اصلی این آلبوم، درباره همکاری خود با گروه حال گفت و صحبت‌هایش را با خوانش یکی از سروده‌هایش پایان داد.

در ادامه مراسم، از انیمیشن «یک اتفاق خوب» به کارگردانی الهه علی‌محمدی رونمایی شد و پس از آن گروه مجدداً روی صحنه آمدند و به اجرای قطعاتی از اولین آلبوم رسمی‌شان پرداختند.

در انتهای این اجرا، محمد فکری دو بیت از حافظ را به عنوان هدیه نوروزی برای حضار اجرا کرد و پایان بخش این مراسم نیز جشن امضاء آلبوم بود.

در این اجرا محمد فرخی، نیما ناظمی و میلاد صادقی به ترتیب به عنوان نوازنده کاخن، گیتار آکوستیک و گیتارباس گروه حال را همراهی می‌کردند. محمد فکری (خواننده و سرپرست)، مقداد مهدوی(پیانیست) و علی جمالی(گیتار الکتریک) نیز به عنوان اعضای اصلی در این مراسم حضور داشتند.

«خاطرات پراکنده»، نام اولین آلبوم گروه حال است که از تابستان سال 93 با انتشار چندین قطعه در فضای مجازی توانست مخاطبانی برای خود پیدا کند. این آلبوم مجموعه‌ای از این ‌تک‌قطعات منتشر شده و همچنین چند قطعه جدید است که نام آلبوم هم برگرفته از قطعه‌ای به همین نام است؛ قطعه‌ای که خیلی زود توانست تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین قطعات گروه شود. بیشتر اشعار این آلبوم عاشقانه، توسط سید عبدالجواد موسوی سروده شده و در نهایت مخاطب را با ترکیبی از موسیقی‌های جز، راک و امبینت روبه رو می‌کند.

میکس و مسترینگ این آلبوم توسط آرش پاکزاد انجام گرفته و پخش آن را نشر و پخش جوان برعهده داشته که می‌توانید این آلبوم را از فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور تهیه کنید. گروه حال همچنین برنامه‌ریزی‌هایی برای کنسرت‌های خود کرده‌اند و احتمالاً در سال جدید شاهد اولین اجرای رسمی آنها خواهیم بود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 11:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم رسمی گروه «حال» در بازار موسیقی | موسیقی ما