برنامه یاد بعضی نفرات
 
ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر به خوانندگی وحید تاج در جشن همدلی با انقلاب در مسکو روی صحنه رفت
موسیقی ما - در این مراسم که شامگاه جمعه در سالن «ارکستر یون» مسکو برگزار شد، ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر نیز برنامه های ویژه جشن انقلاب را اجرا کرد.

رضا ملکی رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو در این مراسم با بیان اینکه جشن سالگرد انقلاب، فرصت ارزشمند یادآوری خاطرات و همدلی هموطنان ایرانی در خارج است، گفت: فرهنگ یکی از اصلی ترین جلوه های انقلاب اسلامی است که توانسته هر روز بیش از گذشته شکوفاتر شود.

وی با اشاره به تداوم گام های جهانی شدن سینما و موسیقی اصیل ایرانی، افزود: اکنون نیز مردم ایران به عنوان پاسداران انقلاب و جمهوری اسلامی نشان می دهند، توانسته اند وجهه فرهنگی و هنری تمدن ایرانی و اسلامی را نمایان تر کنند.

احمد حیدریان معاون سفارت جمهوری اسلامی در روسیه هم در این مراسم به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف و توسعه و پیشرفت های ایران اشاره کرد.

حیدریان گفت: اکنون جمهوری اسلامی متکی به آموزه های اسلام همراه خودباوری و اتکا به توان داخلی، در بسیاری از عرصه ها خودکفا شده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

در این مراسم که شماری از میهمانان روسی نیز شرکت داشتند، ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر به خوانندگی وحید تاج قطعاتی از خیام میرزازاده، بیا از حبیب الله بدیعی، خوشه چین، هوای جنون از شهرام توکلی، شورآفرین به آهنگسازی علی اکبر قربانی، بهار دلکش از درویش‌خان با شعری از ملک الشعرای بهار، خاطره از ساخته های علی اکبر قربانی و نگار من ، خوش آمدی، خاک مهر آئین را اجرا کرد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 23:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر به خوانندگی وحید تاج در جشن همدلی با انقلاب در مسکو روی صحنه رفت | موسیقی ما