برنامه یاد بعضی نفرات
 
در بیپ تیونز و تمامی مراکز فرهنگی هنری
نیما ضرغامی در «عصرآبی» خواند
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «عصرآبی» که اخیرا منتشر شده و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته بود به صورت اینترنتی  از طریق سایت بیب تیونز و همین طور مراکز فرهنگی هنری پخش شد تا همگان بتوانند از موسیقی آن استفاده کنند. نیما ضرغامی خواننده و  آهنگساز  این آلبوم در این باره اظهار داشت: این آلبوم ماه گذشته از سوی موسسه فرهنگی هنری نوخسروانی باربد منتشر شد و به بازار موسیقی آمد. اما از آنجایی که بسیاری از آلبوم های منتشر شده از طریق اینترنت به دست مخاطبان می رسد تصمیم گرفتیم تا قطعات آن را با کیفیت بهتر و بیشتر به دست آنها برسانیم.

«عصرآبی» شامل قطعاتی همچون گناه، ماه، عصرآبی، تولد ، عکس رنگی، پنجره، سرما، لنگر، گناه(آگوستیک) است.

آهنگساز و ترانه سرای تمامی قطعات آلبوم نیما ضرغامی است .  نادرفلاحیان(گیتار آگوستیک، گیتار الکتریک، گیتار بیس) ، آریا پورطباطبایی(سینتی سایزر، کیبورد،پیانو و گیتاربیس) ، علیرضا شفیعی(پیانو و سینتی سایزر)، محمدنظریان(گیتاربیس) و دارا حسن زاده(پیانو و کیبورد) با ضرغامی همکاری داشته اند. همچنین نیما ضرغامی نوازندگی گیتار آکوستیک، پرکاشن ، کوزه و ... را به عهده داشته است.

مسترینگ تمامی قطعات نیز توسط فرزاد رضایی انجام شده است.

نیما ضرغامی متولد ۱۳۶۶ نوازندگی از ۹ سالگی در زمینه موسیقی سنتی ، سازهای کوبه ای نزد کامبیز گنجه ای فراگرفت. پس از نوازندگی تنبک و دف به نوازندگی پرکاشن، کاخن، کوزه و گیتار پرداخت. او در سه سال پایانی عمر استاد جلال ذوالفنون ایشان را در کنسرت های متعدد و همچنین در ضبط دو آلبوم منتشر شده به نامهای «در آسمان» و «باغ پربرگی» همراهی کرد.

به علت شناخت و علاقه به موسیقی غرب فعالیت خود را در این زمینه ادامه داد و در این آلبوم نیز سعی بر این داشته تا سبکی متفاوت از موسیقی غربی را دنبال کند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 14:38

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما ضرغامی در «عصرآبی» خواند | موسیقی ما