برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ده قطعه باکلام
«باکتری خان» آلبوم «روزگار مجازی 2» را منتشر می‌کند
موسیقی ما – آلبوم «روزگار مجازی 2» اثر «باکتری خان» منتشر خواهد شد. این اولین مجموعه با کلام «فرشاد خشنود» است که با نام و برند هنری «باکتری خان» فعالیت می‌کند و شامل 10 قطعه جدید است. آهنگسازی و تنظیم تمامی قطعات توسط باکتری خان انجام شده و «سونیا کلیشادی» هم علاوه بر همخوان، سراینده ترانه قطعه «ما وصل شدیم» است. آلبوم «روزگار مجازی 2» به تهیه‌کنندگی باکتری‌خان و سونیا کلیشادی و مدیریت تولید شرکت «پنج برگ هنر» به مدیریت «فریدون خشنود» به زودی از طریق مراکز معتبر فرهنگی و هنری در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

آلبوم «روزگار مجازی 1» شامل قطعات بی‌کلام باکتری خان بود که تابستان امسال به بازار عرضه شد و او همان زمان وعده انتشار بخش دوم این مجموعه را داده بود. این خواننده و آهنگساز جوان در جدیدترین آلبوم خود به سراغ اشعار و ترانه‌های متنوعی رفته و او حتی از «خیام» هم یک کار در آلبومش دارد. باکتری خان در ساخت قطعات این مجموعه از سازبندی متنوعی بهره برده و کلاً سبک و سیاق کارهایش مشابه آثار باکلام مرسوم در بازار نیست. از سوی دیگر برای این آلبوم دو موزیک ویدئو هم آماده شده که این روزها مراحل اخذ مجوز در دفتر موسیقی را سپری می‌کند و طی روزهای آینده منتشر می‌شود.

چندی پیش هم موزیک ویدئوی «بامداد» از آلبوم «روزگار مجازی 1» از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر شده بود که می‌توانید از اینجا ببینید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395 - 01:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «باکتری خان» آلبوم «روزگار مجازی 2» را منتشر می‌کند | موسیقی ما