برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت موسسه فرهنگی هنری آوای باربد ؛
آلبوم های «پلاستیکا» و «بر من گذشت» منتشر می‌شوند
موسیقی ما - مدیر پخش موسسه «آوای باربد» از دو آلبومی که توسط این موسسه در مراحل پیش از انتشار به سر می‌برند سخن گفت. محمدرضا عقدایی مدیر پخش موسسه فرهنگی هنری آوای باربد ضمن اعلام خبر فوق به خبرنگار موسیقی ما گفت: «پلاستیکا» آلبومی با صدای امیر اشکان غلامی و در حوزه محیط زیست است. پلاستیکا در ژانر کارهای تلفیقی و مدرن قرار دارد. آهنگسازی و تنظیم این آلبوم به عهده نوید اربابیان، امیراشکان غلامی بوده و کار بر روی اشعار شاعرانی چون نصرت رحمانی، جواد گنجعلی، رضا عابدین‌زاده، نوید اربابیان و آبان صابری خوانده شده است.

گفتنی است در آلبوم پلاستیکا نوازندگانی همچون: کریم قربانی (ویلون سل)، میثم مروستی (ویلون آلتو)، حسین شریفی (ترومبون)، رضا تاجبخش (پیانو)، پویان قندی (گیتارالکتریک، آکوستیک نایلون و فلز)، امیراشکان غلامی (گیتار آکوستیک نایلون و فلز)، نوید اربابیان (باس، ماندولین)، علی باغفر (درامز)، میلاد مرادی (کمانچه) حضور دارند. میکس و مسترینگ کار در استودیو پاپ و توسط حمید رضا آداب انحام شده است و طراحی جلد، پوس‌تر و گرافیک هم به عهده وحید میثاقی بوده است.

عقدایی همچنین با اشاره به آلبوم دیگری که توسط موسسه آوای باربد در دست انتشار است افزود: آلبوم موسیقی «بر من گذشت» نیز با صدای بابک بابایی، با تنظیم و موسیقی حسین اعتمادی و آهنگسازی پیمان خازنی به زودی روانه بازار هنر ایران می‌شود. این آلبوم در ژانر موسیقی ایرانی قرار دارد. در این اثر که از ساختار موسیقی ارکسترال سود می‌جوید و مبتنی بر ویژگی‌های موسیقی گل‌ها تالیف شده است، تصانیفی در دستگاه ماهور و آواز دشتی، ابوعطا و بیات اصفهان به اجرا در آمده است.

آلبوم «برمن گذشت» با حضور بابک بابایی (خواننده) میثم مروستی (ویلن و ویلن آلتو) پدرام فریوسفی (ویلن و ویلن آلتو) حسین اعتمادی (ویلن) آتنا اشتیاقی (ویلنسل) مهرداد عالمی (ویلنسل) علیرضا خورشیدفر (کنترباس) سهراب بابکی (فلوت) پیام سوری (پیانو) پیمان خازنی (تار) شایان یزدی‌زاده (تمبک) حمید یوسفی (تمبک) به مرحله تولید رسیده است.

عقدایی همچنین با اشاره به اینکه آوای باربد در هفته گذشته رونمایی دو آلبوم را پشت سر گذاشته افزود: یکی از این آلبوم‌ها «در حال و هوای عشق» (در ادامه مجموعه تقدیم به خدا) از «علیرضا لاچینی» با پیانو «رضا تاجبخش» نام داشت که مراسم رونمایی آن دوشنبه ۲۰ مرداد در شهر کتاب مرکزی برگزار شد.

مدیر پخش موسسه آوای باربد سخنانش را اینگونه به پایان برد: کار دیگری که هفته گذشته رونمایی کردیم «ما چنتا یار از این دیار» نام داشت که توسط گروه «ما چنتا یار» متشکل از «حامد ثریا»، «نیما عظیمی‌نژاد»، «امید محرم‌زاده» و... است و روز شنبه ۱۸ مرداد در شهر کتاب فرشته رونمایی شد. این آلبوم در ژانر تلفیقی قرار دارد و کارهای محلی و مدرن را پوشش می‌دهد و البته در قسمت‌هایی از آن آواز هم شنیده می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1393 - 20:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم های «پلاستیکا» و «بر من گذشت» منتشر می‌شوند | موسیقی ما