برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز 29 خرداد در خانه هنرمندان ایران؛
اجرای گروه کر فیلارمونیک «ایران» در مراسم بزرگداشت ناصر تقوایی
موسیقی ما - گروه کر فیلارمونیک «ایران» به رهبری علی‌رضا شفقی نژاد در مراسم بزرگداشت ناصر تقوایی به اجرای برنامه خواهد پرداخت. علی‌رضا شفقی نژاد ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت ناصر تقوایی کارگردان برجسته کشورمان روز 29 خرداد در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد که طی آن گروه کر فیلارمونیک «ایران» قطعاتی را اجرا خواهد کرد.

رهبر گروه کر فیلارمونیک «ایران» در ادامه افزود: ما در این مراسم قطعه «ای ایران» ساخته روح‌الله خالقی را با تنظیم جدیدی از خود من اجرا خواهیم کرد. این قطعه در فیلمی با عنوان «ای ایران» به کارگردانی ناصر تقوایی و به خوانندگی زنده‌یاد حسین سرشار نیز اجرا شده بود که در آن فیلم تقوایی و «م. آزاد» شعر این قطعه را کمی تغییر داده بودند.

وی همچنین عنوان کرد: گروه کر فیلارمونیک «ایران» در این مراسم قطعه «هاله لویا» از هندل را نیز اجرا خواهد کرد. این در حالی است که قطعه دیگری نیز به افتخار شخص ناصر تقوایی اجرا خواهد شد و به این هنرمند ارزشمند کشورمان تقدیم می‌شود.

علی‌رضا شفقی نژاد ادامه داد: این مراسم با مدیریت اجرایی سهراب حسینی و از سوی مجله فرهنگی هنری «گذر» و خانه هنرمندان ایران ترتیب داده شده است که از ساعت 18 پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد.

وی گفت: گروه کر فیلارمونیک «ایران» نیز با همکاری آلوین آوانسیان به‌عنوان کنسرت مایستر، افسانه جابری به‌عنوان مدیر گروه و خود من به‌عنوان رهبر این گروه به روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1393 - 10:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای گروه کر فیلارمونیک «ایران» در مراسم بزرگداشت ناصر تقوایی | موسیقی ما